بازی

کاهش یک میلیونی تعداد مشترک های نتفلیکس با وجود موفقیت های Stranger Things 4

کاهش یک میلیونی تعداد مشترک های نتفلیکس با وجود موفقیت های Stranger Things 4

نتفلیکس همواره به‌عنوان سرویس استریمینگ پیش‌گام این صنعت شناخته شده، اما امسال سال دشواری برای حفظ مخاطبان قبلی این شرکت بوده است. نتفلیکس در جریان گزارش مالی اخیر خود در روز سه‌شنبه به از دست رفتن نزدیک به یک میلیون نفر از مشترک‌های قبلی این سرویس در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اشاره کرد. این بزرگ‌ترین افت آمار مشترکین این سرویس در یک دوره‌ی سه‌ماهه بوده که البته پایین‌تر از پیش‌بینی ۲ میلیونی آن‌ها بعد از انتشار نتایج ناامیدکننده‌ی سه‌ماهه‌ی قبلی است.

نتفلیکس طی سه ماه گذشته وضعیت کسب کار خود را با چالش‌هایی که انتظار دارد تا پایان سال جاری میلادی با آن‌ها مواجه شود، هماهنگ کرده که از جمله‌ی این اقدامات می‌توان به اخراج ۱۵۰ کارمند این شرکت در ماه می و تایید کار رو یک سطح جدید و ارزان‌قیمت از حق اشتراک خدمات این سرویس اشاره کرد که همراه‌با تبلیغات و برخی از محدودیت‌های دیگر است. همچنین برنامه‌هایی برای مقابله با به اشتراک‌گذاری پسورد سرویس کاربرها با افراد دیگر در نظر گرفته شده است.

فصل چهارم سریال Stranger Things

این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که نتفلیکس بهار و تابستان بسیار خوبی را با فصل چهارم سریال Stranger Things تجربه می‌کند. براساس آخرین آمار، فصل چهارم سریال محبوب Stranger Things، بیش از ۱.۳ میلیارد ساعت بازدید را به ثبت رسانده و با پدیده‌هایی مانند آهنگ Running Up That Hill از کیت بوش و Master of Puppets متالیکا، تاثیر چشمگیری در ترندهای پاپ کالچر داشته است.

نتفلیکس در بیانیه خود در این‌باره می‌نویسد که «ما نسبت به آینده کاملا خوش بین و مطمئن هستیم» و اینکه تلاش می‌کنند تا خدمات خود را روزبه‌روز بهبود ببخشند. در پایان نظرات خود را در این‌باره با بیکینگ و سایر کاربران در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا