فناوری

تسلط کامل به زبان انگلیسی با یک ترفند ساده!

تسلط کامل به زبان انگلیسی با یک ترفند ساده!

ازاین‌به‌بعد اگر خواستید گرامر یک جمله انگلیسی را بررسی کنید، می‌توانید به‌طور مستقیم از موتور جستجوی گوگل استفاده کنید. این موتور جستجو از طریق هوش مصنوعی در بالای نتایج به شما نشان خواهد داد که شیوه صحیح نگارش یک جمله چگونه است.

به گزارش 9to5Google، قابلیت Grammar Check که دقیقاً معلوم نیست چه زمانی به موتور جستجوی گوگل اضافه شده است، به شما کمک می‌کند تا گرامر جملات خود را بررسی کنید. برای استفاده از این قابلیت کافیست عبارت Grammar check را در ابتدا یا انتهای جمله خود بنویسید و آن را در گوگل جستجو کنید.

برای مثال، اگر جمله I has a laptop را به گوگل بدهید، این موتور جستجو به شما اعلام می‌کند که این گرامر صحیح نیست و به‌جای شکل فعل has باید از شکل فعل have استفاده کنید. اگرچه بسیاری از کاربران در حین جستجو در گوگل توجه زیادی به گرامر جملات خود ندارند، اما این به‌روزرسانی می‌تواند به‌عنوان یک ویژگی کاربردی برای نگارش استفاده شود.

در صفحه پشتیبانی گوگل برای این قابلیت آمده است که اگر عبارت grammar check را در جستجوی خود بیاورید، احتمالش بالاتر است که این سرویس دستور زبان جمله شما را بررسی کند. درنتیجه به‌نظر می‌رسد که این قابلیت بدون ذکر این عبارت هم شاید قادر به بررسی نوشته‌های شما باشد.

بررسی گرامر در موتور جستجوی گوگل با هوش مصنوعی صورت می‌گیرد

گوگل می‌گوید این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند، اما هشدار می‌دهد که عملکرد آن ممکن است در 100 درصد مواقع، به‌خصوص در جمله‌های کوتاه و ناقص، صحیح نباشد. به‌علاوه، اگر جمله‌هایی را به این موتور جستجو بدهید که از نظر دستوری پیچیده باشند، احتمال بروز خطا بالاتر می‌رود.

با توجه به صفحه پشتیبانی این ویژگی در وبلاگ گوگل، به‌نظر می‌رسد که چند هفته‌ای از راه‌اندازی این قابلیت می‌گذرد. این ویژگی حالا به جمع ابزارهای کاربردی موتور جستجوی گوگل ازجمله تایمر، تاس و غیره پیوسته است.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا