علم و دانش

ویدئویی که طراحی جنگنده نسل ششم آمریکا را لو داد!/عکس

ویدئویی که طراحی جنگنده نسل ششم آمریکا را لو داد!/عکس

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، بوئینگ فنتوم ورکس یکی از بخش‌های شرکت بوئینگ است که با هدف ساخت نمونه اولیه تجهیزات دفاعی و امنیتی پیشرفته تأسیس شده‌است. تمرکز اصلی آن بر توسعه محصولات و فناوری‌های نظامی است که بسیاری از آنها بسیار محرمانه هستند.

علاوه بر فانتوم ری بدون سرنشین، MQ-25 Stingray و MQ-28 Ghost Bat، این ویدئو همچنین یک طراحی هواپیمای جنگنده سرنشین دار نسل ششم را نشان می‌دهد.

ویدئویی که طراحی جنگنده نسل ششم آمریکا را لو داد!

طراحی جدید بدون اطلاعات اضافی در مورد آن تنها برای چند ثانیه در ویدیو قابل مشاهده‌است. در حالی که نمی‌توانیم این احتمال را که صرفاً یک طراحی پایه‌ای برای نسل ششم جنگنده سرنشین‌دار نسل بعدی Air Dominance باشد را رد کنیم، می‌توانیم شباهت‌هایی را با طرح‌هایی که توسط سازندگان دیگر به نمایش گذاشته شده‌است، مشاهده کنیم.

ویدئویی که طراحی جنگنده نسل ششم آمریکا را لو داد!

به هر حال، شکل هواپیما فوق العاده جالب است. به نظر می‌رسد این هواپیما یک طرح بال میل لنگ بدون دم باشد که موتورهای آن توسط دو ورودی که درست در پشت کابین خلبان در بالای بدنه قرار دارند تغذیه می شود. این طرح در حالی نشان داده شده‌است که مهندسی دیجیتال و سیستم‌های تولید را برای توسعه سریع‌تر، سفارشی‌سازی، تولید و ساخت هواپیماهای نسل بعدی به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

افتضاح بزرگ آمریکا در ساخت موشک هایپرسونیک

نروژ ۳۰۰میلیون دلار برای این موشک‌ها هزینه می‌کند/ عکس

مدل‌های سه‌بعدی موجود در این ویدئو ممکن است نشان‌دهنده نوع کاری باشد که در پشت صحنه برای برنامه بسیار محرمانه NGAD انجام می‌شود، با این حال آنها یک بار دیگر نشان می‌دهند که هواپیمای نسل ششم از جدیدترین فناوری‌ها و از خلاقیت‌ها استفاده کامل خواهد کرد. انتخاب‌های طراحی غیرمعمول با تمرکز بر حداکثر کارایی و عملکرد محصول نهایی.

منبع: theaviationist

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا