بازی

انتشار جزئیات اولین به‌روزرسانی رایگان بازی Mario Strikers: Battle League

انتشار جزئیات اولین به‌روزرسانی رایگان بازی Mario Strikers: Battle League

Mario Strikers: Battle League حدود یک ماه قبل به‌صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ منتشر شد. شرکت نینتندو قبل از انتشار این بازی اعلام کرده بود که در ماه‌های آینده چند به‌روزرسانی رایگان را عرضه خواهد کرد که ازطریق آن‌ها محتوا، شخصیت‌ها و حالت‌های جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. حال اولین به‌روزرسانی بازی Mario Strikers: Battle League قرار است به‌زودی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۱ (۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲) به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

پیش از این، اطلاعاتی غیررسمی فاش شده بودند که نشان می‌دادند حدود ۱۰ بازیکن جدید پس از انتشار به بازی Mario Strikers: Battle League اضافه خواهند شد. حال این به‌روزرسانی دو شخصیت تازه را به بازی اضافه می‌کند. اولین شخصیت جدید Daisy است که طرفداران از حضور نداشتن وی از ابتدا در بازی ناراضی بودند. طبق ویدئوی منتشرشده، این کارکتر بیشتر روی حرکات تکنیکی تمرکز خواهد داشت. بااین‌حال قدرت بدنی و مهارت پاس دادن وی نیز در حد مناسبی قرار دارد.

بخش Gearهای بازی Mario Strikers: Battle League

دومین شخصیت جدید Shy Guy است که البته یکی از نام‌هایی بود که طرفداران امیدوار بودند پس از عرضه به بازی اضافه شود. Shy Guy در هیچ مهارت خاصی از بازی فوتبال تخصص ندارد و درواقع در تمامی مهارت‌ها می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و شخصیتی متعادل است. بااین‌حال افرادی که Mario Strikers: Battle League را تجربه کرده‌اند انتظار دارند که این دو شخصیت جدید نیز قدرت‌های ویژه‌ی منحصر به خودشان را داشته باشند که شرکت نینتندو نیز آن را تایید می‌کند.

این به‌روزرسانی همچنین استادیوم جدید Desert Ruin را به بازی اضافه می‌کند و درکنار آن تجهیزات جدیدی با طرح شوالیه در دسترس قرار می‌گیرند. این تجهیزات می‌توانند استقامت و قدرت شوت شخصیت‌ها را افزایش دهند اما ممکن است روی مهارت‌های دیگر اثری منفی داشته باشند تا تعادل گیم‌پلی حفظ شود.

مشاهده‌ی ویدئوی معرفی اولین آپدیت بازی در یوتیوب

Mario Strikers: Battle League به‌طور انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس است. نینتندو همچنین تایید کرده است که دو به‌روزرسانی رایگان دیگر تا قبل از پایان سال جاری میلادی برای بازی عرضه خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر و بازی Mario Strikers: Battle League را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا