بازی

نقش‌آفرینی پیتر دینکلیج در فیلم پیش‌درآمد The Hunger Games

نقش‌آفرینی پیتر دینکلیج در فیلم پیش‌درآمد The Hunger Games

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فهرست بازیگرهای فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes (بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها) گسترش یافته است. شرکت لاینزگیت پیتر دینکلیج را برای ایفای نقش کاسکا هایباتوم، رئیس آکادمی در این فیلم اسپین‌آف انتخاب کرد.

این اقتباس سینمایی از رمان سوزان کالینز در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینماهای سراسر جهان خواهد رفت. مجموعه‌ی هانگر گیمز که در سال ۲۰۱۵ آخرین فیلم خود را تقدیم طرفدارها کرد، بیش از ۳ میلیارد دلار نصیب سازندگان کرده است. اکنون شرکت لاینزگیت می‌خواهد تا با اقتباس از رمان The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes، پیش‌درآمد این مجموعه‌ی پادآرمان‌شهری، سود بیشتری کسب کند.

پیتر دینکلیج در فیلم The Ballad of Songbirds and Snakes با تام بلیث و ریچل زگلر همبازی خواهد بود که به‌ترتیب نقش کوریولانوس اسنو جوان و لوسی گری بیرد را ایفا می‌کنند. فرانسیس لارنس، کارگردان سه فیلم The Hunger Games دوباره سکان هدایت اقتباس سینمایی تازه را در دست می‌گیرد. نینا جیکوبسون و برد سیمپسن بار دیگر برای تهیه‌کنندگی پروژه بازمی‌گردند و فرانسیس لارنس یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است.

لوگو رمان The Ballad of Songbirds and Snake

در خلاصه‌ی داستان فیلم پیش‌درآمد The Hunger Games آمده است: «کوریولانوس اسنو سال‌ها قبل از اینکه به رئیس جمهور مستبد پانم تبدیل شود، آخرین امید خاندان روبه افول خود به‌حساب می‌آمد؛ خاندانی که زمانی سرافراز بود، اما پس از جنگ اعتبارش را از دست داد. اسنو جوان با فرارسیدن دهمین دوره از بازی‌های سالانه‌ی گرسنگی و پس از انتخاب به‌عنوان مربی لوسی گری بیرد، دختری از منطقه‌ی فقیرنشین ۱۲ نگران و مضطرب می‌شود. اما پس از اینکه لوسی گری تمام توجه پانم را با آوازی جسورانه جلب می‌کند، اسنو فکر می‌کند که شاید بتواند نتیجه را به نفع خود تغییر دهد».

فرانسیس لارنس اخیرا با انتشار یک بیانیه‌ی تازه اظهار داشت: «رئیس هایباتم یکی از تأثیرگذارترین افراد زندگی اسنو به‌شمار می‌آید. او به‌عنوان رئیس سخت‌گیر و کینه‌توز بازی‌های گرسنگی قوانینی را وضع می‌کند که تمام جوانب سرنوشت کوریولانوس را تعیین می‌کند. از ایفای نقش این کاراکتر توسط پیتر بسیار هیجان‌زده هستم». آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes را مایکل لسلی به رشته‌ی تحریر درآورده است. مردیث ویک و اسکات اوبراین نیز به نمایندگی از شرکت لاینزگیت بر پروژه نظارت می‌کنند.

پیتر دینکلیج در سال ۲۰۲۱ در فیلم رمانتیک درام Cyrano (سیرانو) به کارگردانی جو رایت بازی کرد. از کارهای آتی این هنرپیشه‌ی ۵۳ ساله‌ی آمریکایی می‌توان به فیلم کمدی Brothers (برادران) با نقش‌آفرینی جاش برولین و برندن فریزر و فیلم (او به سراغم آمد) با بازی ان هتوی و مریسا تومی و به کارگردانی و نویسندگی ربکا میلر اشاره کرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا