بازی

تریلر جدید فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان پخش شد

تریلر جدید فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان پخش شد

طی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون پس از چند روز پخش اختصاصی تریلر فیلم Oppenheimer در سالن‌های سینما، تریلر جدید این اثر کریستوفر نولان به‌صورت رسمی در اینترنت هم پخش شد؛ تریلری که در آن شاهد بخش‌هایی از آماده‌سازی بمب هسته‌ای برای آزمایش ترینیتی هستیم و جملاتی را از زبان کیلین مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی می‌شنویم.

کریستوفر نولان که آثاری همچون تعقیب، تنت، ممنتو، دانکرک، پرستیژ، اینتراستلار، شوالیه تاریکی و اینسپشن را در کارنامه دارد، نویسنده و کارگردان فیلم اوپنهایمر است.

دانلود ویدیو از آپارات

«ما آینده‌ای را متصور می‌شویم و تصورات‌مان ما را به وحشت می‌اندازند. این افراد تا زمانی‌که درکش کنند، از آن نمی‌ترسند و تا قبل از اینکه از آن استفاده کنند، درکش نخواهند کرد. تئوری فقط تو را مقداری جلو می‌برد. من نمی‌دانم که آیا می‌توان برای برخورداری از چنین سلاحی به ما اعتماد کرد یا نه. اما انتخاب دیگری نداریم. آیا تا ابد کسی حقیقت را درباره‌ی اتفاقی که دارد این‌جا رخ می‌دهد، خواهد گفت؟».

فیلم سینمایی اوپنهایمر در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳) اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید نگاهی به پوستر رسمی فیلم Oppenheimer داشته باشید.

پدر بمب هسته ای در فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا