بازی

احتمال برگزاری رویداد نینتندو دایرکت در هفته جاری

احتمال برگزاری رویداد نینتندو دایرکت در هفته جاری

با اینکه شرکت مایکروسافت در جریان رویداد Developer_Direct جزئیات بیشتری از آثار آتی ایکس باکس را در اختیار طرفدارها قرار داد و شرکت سونی برای عرضه هدست پلی استیشن VR2 آماده می‌شود، شرکت نینتندو کاملا سکوت اختیار کرده است. باعنایت‌به اینکه بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار سال جاری نینتندو سوییچ در ماه می روانه بازار می‌شود، سکوت نینتندو واقعا عجیب است.

شایعاتی نیز مبنی‌بر آغاز پیش فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و بازی تأخیرخورده Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp در آینده نزدیک به گوش می‌رسد. این وسط جف گراب از رسانه Giant Bomb براساس گزارش‌های دریافتی اعتقاد دارد که یک رویداد نینتندو دایرکت در هفته جاری برگزار می‌شود.

در اپیزود اخیر پادکست Last of the Nintendogs از جف گراب سؤال شد که آیا انتظار برگزاری رویداد Nintendo Direct در ماه جاری را دارد یا خیر. خبرنگار رسانه جاینت بمب در پاسخ به این پرسش گفت: «آره، درواقع هر آنچه می‌شنوم [حاکی از همین موضوع است] و همه به‌نوعی تکرار دیگری هستند. بارها و بارها به برگزاری این رویداد در هفته ۶ فوریه اشاره شده است. اساسا هر جرئیات کوچکی که به‌دست می‌آورم به برگزاری آن در هفته جاری اشاره دارند».

جف گراب در این خصوص اظهار داشت: «باید چیزهایی درباره‌ی همه‌ی این موارد به گوش‌مان برسد. به نظرم اواخر هفته این اتفاق رخ دهد. قطعا نمی‌توانم این مورد را تضمین کنم و فقط می‌گویم که درحال‌حاضر همه چیز به برگزاری رویداد نینتندو دایرکت در هفته جاری اشاره می‌کنند. البته گمان نمی‌کنم که این موضوع برای طرفدارها چندان تعجب‌آور باشد؛ چراکه شرکت نینتندو هر سال در ماه فوریه یا نهایتا ماه مارس یک رویداد Nintendo Direct برگزار می‌کند».

جف گراب پیش‌بینی می‌کند که جزئیات بیشتری از بازی‌های Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در رویداد نینتندو دایرکت آتی منتشر شود؛ هرچند طرفدارها می‌توانند منتظر اخبار و تریلرهای بیشتری نیز باشند. البته برگزاری رویداد Nintendo Direct در هفته جاری هنوز تأیید نشده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا