بازی

همکاری سازندگان Pokemon Go با NBA برای انتشار بازی NBA All-World

همکاری سازندگان Pokemon Go با NBA برای انتشار بازی NBA All-World

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Niantic اعلام کرده است که با سازمان NBA برای عرضه‌ی بازی واقعیت افزوده‌ی NBA All-World همکاری می‌کند. جدیدترین اثر سازندگان Pokemon Go یک بازی رایگان با محوریت ورزش بسکتبال به شمار می‌آید که در آن بازیکنان می‌توانند سایر رقبای خود را در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف پیدا کنند، با آن‌ها رقابت کنند و مهارت‌های خود را به چالش بکشند. در جریان این رقابت‌ها امکان جذب بازیکنان دیگر و هم‌تیمی شدن با آن‌ها وجود خواهد داشت.

NBA All-World اساسا قرار است بر مبنای مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی Pokemon Go توسعه یابد. سیستم بازی Pokemon Go به این صورت است که بازیکنان باید در محیط‌های گوناگون به شکار پوکمون‌ها بپردازند و با استفاده از آن‌ها در رقابت‌های جهانی شرکت کنند. بازی واقعیت افزوده‌ی NBA All-World نیز قرار است دارای سیستم مشابهی باشد که در آن بازیکنان NBA با ظاهر ویژه و وسایل شخصی‌سازی خود شناخته شوند و در رقابت‌هایی جهانی شرکت کنند.

مارکوس متئوس، معاون بخش تولید استودیوی نیانتیک در یک کنفرانس خبری درباره‌ی بازی NBA All-World گفت: «بازی NBA All-World قرار است یک صنعت جدید را برای اولین‌بار در بازی‌های ورزشی نشان دهد. این اثر به‌عنوان یک بازی موبایلی اصیل و واقعی می‌تواند برای طرفداران عادی و حرفه‌ای لیگ NBA به‌طور یکسان جذاب باشد. ما در حال توسعه و طراحی یک بازی هستیم که بازیکنان را قادر می‌سازد نشان دهند که اهل چه منطقه‌ای هستند و درنهایت سبک بازی منحصربه‌فردی را به نمایش بگذارند».

درحالی‌که بازی NBA All-World هنوز تاریخ انتشار ندارد، علاقه‌مندان می‌توانند از اکنون در وب سایت رسمی بازی ثبت‌نام کنند. این بازی ابتدا در مناطق محدودی برای تست بتا منتشر خواهد شد و درنهایت زمان عرضه‌ی عمومی و جهانی آن فرا می‌رسد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا