بازی

کوری بارلوگ: برای انتشار اخبار بازی God of War Ragnarok صبور باشید

کوری بارلوگ: برای انتشار اخبار بازی God of War Ragnarok صبور باشید

طرفدارهای God Of War: Ragnarok بی‌صبرانه منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این دنباله‌ی مورد انتظار هستند و اکنون کوری بارلوگ، تهیه‌کننده‌ی بازی طرفدارها را به صبر و شکیبایی دعوت کرده است. بارلوگ اخیرا با انتشار یک توئیت تازه گفت که تصمیم‌گیرنده‌ی نمایش یا ارائه جزئیات بیشتر از گاد آو وار: رگناروک نیست.

کوری بارلوگ در این‌باره توضیح داد: «اگر دست من بود، تمام اطلاعات بازی را به‌محض اطلاع به اشتراک می‌گذاشتم، اما این‌طور نیست. بنابراین صبور باشید. قول می‌دهم در اولین فرصت ممکن اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته شود. ما برای شما بازی می‌سازیم و به‌خاطر شما فرصت توسعه‌ی بازی‌ها را به‌دست آوردیم».

براساس گزارش‌های اخیر بازی God Of War: Ragnarok برای عرضه در ماه نوامبر سال جاری درنظر گرفته شده است؛ هرچند این مورد رسما تأیید نشده است و همیشه احتمال تغییر برنامه‌ها وجود دارد. این بازی در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود، اما آسیب‌دیدگی کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس تولید را با تأخیر مواجه کرد.

جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ به‌تازگی گفت که ظاهرا دیگر قرار نیست امروز (۳۰ ژوئن/۹ تیر) شاهد اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarök باشیم. بااین‌حال بازی هنوز تأخیر نخورده است و گویا در ماه نوامبر سال جاری میلادی از راه می‌رسد. کوری بارلوگ در یک توییت مجددا روی این نکته تاکید کرد که بازی تأخیر نخورده است. در گذشته شایعاتی از تأخیر بازی God Of War: Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ به گوش می‌رسید، اما اوایل امسال کارگردان بخش انیمیشن بازی گفت که این اثر برای عرضه در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است و انتشار آن به سال آینده موکول نمی‌شود.

کوری بارلوگ پیش‌ازاین اظهار داشت: «تمام اعضای تیم توسعه‌ی بازی God of War Ragnarok با تمام قوا مشغول تولید پروژه هستند. ما کمال‌گرا هستیم. در پی مخفی‌کردن جزئیات بازی نیستیم. پس صبور باشید و بدانید که محصول جذابی در راه است».


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا