بازی

سال 1400 برای هیراد مارکت چگونه گذشت؟

سال 1400 برای هیراد مارکت چگونه گذشت؟

کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع محصولات و… احتمالا پاسخ شما به این سؤال است. اگر از فروشگاه‌های اینترنتی موبایل معتبر خرید کرده باشید، متوجه می‌شوید که اعتبار آن‌ها نتیجه برخورداری از یک‌سری ویژگی‌های خاص است که در بسیاری از فروشگاه‌ها نمی‌توانید چنین ویژگی‌هایی را ببینید.

در این مطلب ما قرار است به معرفی یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها به‌نام هیراد مارکت بپردازیم که در زمینه خرید‌و‌فروش موبایل و لوازم جانبی آن فعالیت دارد تا ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی موبایل در ذهنتان به‌درستی شکل بگیرد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ویژگی‌های خرید از هیراد مارکت را برایتان ذکر کنیم تا بتوانید با اطمینان گوشی هوشمند خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

مهم‌ترین فعالیت‌های هیراد مارکت در سال گذشته و امسال

فروشگاه اینترنتی هیراد مارکت در سال گذشته (1400) بیشترین تمرکز را روی واردات گوشی آیفون و انواع مدل‌های آن داشت اما امسال دامنه واردات خود را گسترش داده است تا مشتریان، برای انتخاب گوشی دلخواه خود به تنوع بیشتری از برندها دسترسی پیدا کنند.

امسال گوشی‌های شیائومی هم به سبد واردات گوشی‌های هیراد مارکت اضافه شدند و این موضوع برای آن دسته از مشتریان هیراد مارکت که طرفدار گوشی شیائومی هستند، خبر خوشی است.

گوشی‌های شیائومی همان‌طور که احتمالا می‌دانید امکانات و کیفیت خوبی را دربرابر قیمتی مناسب ارائه می‌دهند و با‌وجود این ویژگی‌ها واقعا جایشان در بین محصولات هیراد مارکت خالی بود.

در هیراد مارکت چه برندهایی به‌فروش می‌رسد؟

شیائومی و اپل تنها برندهای موجود در هیراد مارکت نیستند و علاوه‌بر این برندها، گوشی‌های موبایل با برندهای زیر هم به‌فروش می‌رسد:

  • سامسونگ
  • هواوی
  • موتورولا
  • وان‌پلاس
  • آنر
  • نوکیا

البته در‌نظر داشته باشید که از بین تمام برندهای گوشی در هیراد مارکت بیشترین موجودی و امکان خرید برای برندهای آیفون، سامسونگ و هواوی فراهم است.

در فروشگاه اینترنتی هیراد مارکت علاوه‌بر گوشی موبایل چه محصولات دیگری را می‌توانید بخرید؟

هنگامی‌که یک گوشی موبایل می‌خرید معمولا به لوازم جانبی آن هم نیاز پیدا می‌کنید یا ممکن است بخواهید به‌صورت جداگانه یک‌سری از لوازم مثل مچ‌بند هوشمند را بخرید. برای رفع نیاز شما به لوازم جانبی موبایل، هیراد مارکت قسمتی از فروشگاه خود را برای فروش اکسسوری‌های زیر اختصاص داده است:

  • انواع اسپیکر قابل حمل
  • گلس گوشی
  • کیف و کاور گوشی
  • هندزفری
  • هولدر موبایل
  • مچ‌بند هوشمند

خدمات ویژه‌ای که هیراد مارکت به مشتریان ارائه می‌کند

یادتان است در ابتدای این مطلب گفتیم که فروشگاه‌های معتبر اینترنتی موبایل از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که در کمتر جایی نظیر آن را می‌توانید پیدا کنید. حال می‌خواهیم برای آنکه از این ویژگی‌ها شناخت بهتری پیدا کنید، درباره خدمات ویژه هیراد مارکت که به مشتریان ارائه می‌دهد، برایتان بگوییم.

خرید‌و‌فروش موبایل و لوازم جانبی با ضمانت کیفیت و قیمت

فروشگاه اینترنتی هیراد مارکت با سابقه 20 ساله خود در زمینه واردات و خرید‌و‌فروش انواع موبایل و لوازم جانبی، این محصولات را از معتبرترین برندها با ضمانت قیمت و کیفیت به مشتریان می‌فروشد.

تحویل کالا در زمان سریع به‌صورت ایمن

تحویل کالا در سریع‌ترین زمان ممکن و در حالتی ایمن به‌دست مشتریان هیراد مارکت می‌رسد.

ارائه تخفیف‌های شگفت‌انگیز و روزانه

به سایت هیراد مارکت که وارد می‌شوید، در قسمت سمت چپ بالای سایت، عبارت تخفیف‌های روز را می‌بینید. با کلیک روی این قسمت گوشی‌های موبایلی برایتان نمایش داده می‌شود که از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.

تجربه خریدی هوشمندانه و رضایت‌بخش با مشورت کارشناسان هیراد مارکت

با مشورت‌گرفتن از کارشناسان فروش هیراد‌مارکت، خرید خودتان را به دانش و اطمینان مجهز می‌کنید و خریدی توام با رضایت را تجربه می‌کنید.

دریافت خدمات پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی

پشتیبانی هیراد مارکت به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های شماست و دلسوزانه برای راهنمایی خرید شما وقت می‌گذارد.

در هیراد مارکت چگونه می‌توانید سفارشتان را بعد از ثبت خرید پیگیری کنید؟

مشتریان بعد از آنکه خرید خود را در هیراد مارکت ثبت می‌کنند، بی‌تابانه منتظرند تا سفارششان به دستشان برسد. هیراد مارکت با درک این دغدغه‌ قسمتی را در سایت خود تعبیه کرده تا مشتریان بتوانند ازطریق درج شماره سفارش، شماره موبایل یا آدرس ایمیل در قسمت پیگیری سفارش‌ها (در پایین صفحه سایت) از وضعیت سفارششان مطلع شوند.

هیراد مارکت؛ فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه موبایل با خدماتی سودآور برای مشتریان

هنگام خرید موبایل حتی اگر هیچ اطلاعاتی از گوشی دلخواه خود نداشته باشید، دوست دارید از فروشگاهی معتبر خرید کنید که یک گوشی باکیفیت، اصل و با قیمتی منصفانه به شما بفروشد. هیراد مارکت با سابقه طولانی خود در زمینه خرید‌و‌فروش موبایل و لوازم جانبی سعی کرده تا خریدی با ویژگی‌های ذکر‌شده را برای شما رقم بزند.

مشتریان هیراد مارکت از برندهای متنوع و معروف گوشی موبایل مثل آیفون، شیائومی، سامسونگ، هواوی، موتورولا، نوکیا و… می‌توانند خرید کنند و بعد از خریدشان سفارش خود را طی مدت زمانی کوتاه و با بسته‌بندی ایمن تحویل بگیرند.

اگر برای گوشی موبایل خود دنبال لوازم جانبی و اکسسوری هستید، چنین کالاهایی مانند گلس، مچ‌بند هوشمند، کاور و کیف، هولدر، هندزفری و اسپیکر در سایت هیراد مارکت به‌فروش می‌رسند.

ممکن است بودجه شما از قیمت گوشی دلخواهتان کم‌تر باشد، نگران نباشید در چنین شرایطی به قسمت تخفیف‌های روز در سایت هیراد مارکت سر بزنید، در این قسمت روی بعضی از مدل‌های گوشی تخفیف‌های قابل توجهی زده می‌شود تا حتی باوجود بودجه محدود هم بتوانید گوشی دلخواهتان را بخرید.

برای ما بگویید شما هنگام خرید اینترنتی موبایل یا لوازم جانبی آن چه ویژگی‌هایی را در یک فروشگاه اینترنتی چک می‌کنید تا حس کنید خریدی مطمئن را انجام داده‌اید؟

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا