بازی

کریستین بیل تنها در صورت کارگردانی کریستوفر نولان دوباره نقش بتمن را بازی می‌کند

کریستین بیل تنها در صورت کارگردانی کریستوفر نولان دوباره نقش بتمن را بازی می‌کند

کریستین بیل، بازیگر نقش در سه‌گانه‌ی شوالیه تاریکی که به‌تازگی در نقش شخصیت شرور گور قصاب خدایان در فیلم Thor: Love and Thunder نقش آفرینی کرده، در گفتگوی اخیر خود با Screen Rant درباره احتمال حضور مجدد در نقش ابرقهرمان محبوب DC اظهارنظر کرده است. بازیگر برنده‌ی جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب اعلام کرده که تنها در صورتی که کریستوفر نولان از او بخواهد دوباره شنل شوالیه سیاه را به تن خواهد کرد.

بیل در بخشی از اظهارات خود در این‌باره می‌گوید: «من با نولان پیمانی بستم که سه فیلم از این مجموعه بسازیم و بعد هم هریک به‌دنبال کار خودمان برویم. قرار بود دیگر بیشتر از این معطل نکنیم. من با خودم گفتم که اگر نولان روزی داستان دیگری برای گفتن داشته باشد و بخواهد این داستان را با من روایت کند، منم هستم.»

کریستین بیل و کریستوفر نولان در صحنه فیلمبرداری بتمن

دنی دویتو، بازیگر نقش پنگوئن در فیلم Batman Returns نیز سال گذشته اظهارات مشابهی را درباره تیم برتون و بازگشت خود در این نقش مطرح کرده و گفته بود که «ما هنوز زنده‌ایم.»

کریستن بیل در ادامه اظهار داشته که هنوز بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن را ندیده است، اما قصد دارد به‌زودی این فیلم را تماشا کند. بیل می‌گوید که کلاً فیلم‌های زیادی را نمی‌بیند و ترجیح می‌دهد وقت خود را صرف فیلم‌هایی کند که واقعاً با علاقه او سازگاری دارند. او در ادامه توضیح داده که «رابرت بازیگر بسیار فوق‌العاده‌ای است. ما قبلاً یک بار با هم صحبت کردیم و من چیزهای شگفت‌انگیزی از او شنیدم.»

فیلم The Dark Knight Rises، آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی نولان در سال ۲۰۱۲ اکران شده بود و بیل هم‌اکنون ۴۸ سال سن دارد. مایکل کیتون قرار است در فیلم The Flash در سن ۷۰ سالگی دوباره این نقش را بازی کند. بنابراین هنوز برای بیل زمان زیادی باقی‌مانده است.

بیل به‌زودی اولین نقش خود در دنیای سینمایی مارول را با شخصیت گور قصاب خدایان شخصیت شرور اصلی فیلم Thor: Love and Thunder به نمایش خواهد گذاشت. او در این قسمت در مقابل ثور با بازی کریس همسورث قرار می‌گیرد که بعد از حماسه‌ی اینفینیتی دوباره در این نقش بازگشته است. فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) روی پرده می‌رود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا