بازی

اعلام تاریخ عرضه نقشه Deston برای بازی PUBG: Battlegrounds

اعلام تاریخ عرضه نقشه Deston برای بازی PUBG: Battlegrounds

اخیرا شرکت Krafton رویداد Dev Talk را برگزار کرد و در آن به معرفی یکی از بزرگ‌ترین و نقشه‌های سری پابجی پرداخت. طبق اعلام تیم توسعه، نقشه‌ی جدید Deston قرار است در تاریخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ (۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲) به بازی PUBG: Battlegrounds اضافه شود. طبق گفته سازندگان، Deston بلندترین و متراکم ترین نقشه‌ی ۸×۸ در بازی PUBG: Battlegrounds تا امروز به حساب می‌آید. این نقشه دارای محیط شهری با ساختمان‌های بلند، تپه‌های گسترده، دشت‌ها و حتی باتلاق‌ است که درواقع می‌توان گفت چهار زیست‌بوم منحصر‌به‌فرد در آن قرار دارد.

اولین محیط Swampland است که از باتلاق و مرداب تشکیل می‌شود و در قسمت شمالی نقشه قرار دارد. علاوه‌بر مرداب، در این قسمت پوشش گیاهی جنگل حاره‌ای نیز به چشم می‌خورد. زیست‌بوم دوم Central Plains است و همان‌طور که از نامش مشخص می‌شود، شامل دشت‌های گسترده‌ای است که در مرکز نقشه‌ی Deston واقع شده‌اند. تیم سازنده برای شرح ویژگی‌های این قسمت به ترکیبی متعادل از دو نقشه‌ی Erangel و Taego اشاره کرده‌اند تا درواقع این منطقه شاهد پوشش گیاهی متعادل و چشم‌انداز‌های طبیعی باشد. همچنین در این ناحیه شاهد قرار گرفتن Lodge هستیم که بزرگ‌ترین سازه‌ی درون بازی را شامل می‌شود.

نقشه‌ی Deston بازی PUBG: Battlegrounds

محیط سوم Concert District خواهد بود که شبیه یک تفرجگاه است. در این منطقه یک بالون غول‌پیکر به شکل مرغ و یک میدان پینت‌بال قرار دارد. این ناحیه قرار است در آینده تبدیل به یک محیط ایده‌آل برای برگزاری رقابت‌های Team Deathmatch باشد. درنهایت منطقه چهارم Western Highlands نام دارد که در غرب نقشه قرار دارد و شامل کوه‌های مرتفع خواهد بود. این بخش دارای حداقل پوشش گیاهی و سطح دید وسیعی است که آن‌ را برای بازیکنان تک تیرانداز بسیار مناسب ساخته است. بااین‌حال صخره‌ها و مناطق متروکه می‌توانند تا حدودی برای کاورگیری بازیکنان مناسب باشند.

همراه‌با دریافت نقشه‌ی جدید، بازی PUBG: Battlegrounds مکانیسم‌های گیم‌پلی و ویژگی‌های حرکتی جدیدی را نیز دریافت می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که قرار است به این بازی اضافه شود، Ascender نام دارد که درواقع یک موتور قرقره‌ی قدرتمند خواهد بود و به بازیکنان امکان بالا رفتن سریع از ساختمان‌های بلند را خواهد داد.

بازیکنان برای استفاده از Ascender به آیتم خاصی نیاز ندارند و حتی قادر هستند سرعت صعود آن را به دلخواه تنظیم کنند. علاوه‌بر این یک چتر نجات اضطراری جدید نیز به تجهیزات بازیکنان اضافه خواهد شد تا وقتی بازیکنان به هر دلیلی نمی‌توانند از چتر اصلی خود استفاده کنند، فعال شود. همچنین این چتر جدید می‌تواند درکنار Ascender کار کند و به بازیکنان اجازه دهد تا با سرعت بیشتری در نقشه جابه‌جا شوند.

شخصیت بازی بتل رویال PUBG در مزرعه

آخرین ویژگی جدید بازی PUBG: Battlegrounds اضافه شدن جایگاه‌های پمپ بنزین فعال در نقشه‌ی جدید است. بازیکنان می‌توانند از این ایستگاه‌ها برای سوخت‌گیری وسایل نقلیه‌ی خود استفاده کنند. همچنین می‌توان این ایستگاه‌ها را برای انفجارهای عظیم از بین برد.

درکنار نقشه‌ی جدید Deston، تیم توسعه تجهیزات و اسلحه‌های جدیدی را برای بازیکنان در نظر دارد. مثلا ابزار تاکتیکی جدید Blue Chip Detector یک نسخه‌ی مشابه و نزدیک از Spotter Scope به حساب می‌آید و بازیکنان می‌توانند از آن برای تشخیص مکان بازیکنان حریف در شعاع خاصی استفاده کنند. البته عملکرد این دستگاه با کمی تأخیر روبه‌رو است تا مکان دقیق دشمنان مشخص نباشد. شاتگان The Origin 12 و SMG جدید MP9 نیز همراه‌با این نقشه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

نظر شما درباره‌ی محتویات جدید پابجی چیست؟ دیدگاه‌های خود راجع به جدیدترین اخبار بازی را با بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا