بازی

شایعه: انتشار ریمستر بازی Metroid Prime تا چند ماه دیگر

شایعه: انتشار ریمستر بازی Metroid Prime تا چند ماه دیگر

براساس جدیدترین اخبار بازی که بیرون‌آمده از گزارش تازه‌ی جف گراب هستند، ظاهرا ریمستر متروید پرایم در تعطیلات سال ۲۰۲۲ توسط شرکت Nintendo عرضه خواهد شد. این خبرنگار فعال در رسانه‌های VentureBeat و Giant Bomb نه‌تنها گفت که ریمستر Metroid Prime چند ماه دیگر از راه می‌رسد، بلکه توضیح داد که بازی Metroid Prime 2: Echoes و بازی Metroid Prime 3: Corruption هم در آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

گراب به درستی اطلاعات منبع خود اعتماد دارد و در ادامه گفت که احتمالا ریمستر بازی Metroid Prime در ماه نوامبر در دسترس بازیکن‌های کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. نسخه‌ی اصلی متروید پرایم در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۲۰۰۲ برای کنسول GameCube عرضه شد. در نتیجه این ویدیوگیم ساخته‌شده توسط استودیو Retro قرار است امسال تولد ۲۰سالگی خود را جشن بگیرد. پس احتمالا طرفدارها به همین مناسبت با آغوش باز به استقبال نسخه‌ی بهبودیافته‌ی آن خواهند رفت.

مطابق گزارش جدید جف گراب حتی بخش قابل توجهی از کار پورت کردن Metroid Prime 2 و Metroid Prime 3 برای کنسول Nintendo Switch هم انجام شده است، اما شرکت Nintendo می‌خواهد این سه محصول را به‌صورت جداگانه و با اختلاف زمانی منتشر کند. همچنین او باور دارد که بازی Metroid Prime 2 و بازی Metroid Prime 3 با تغییرات کمتر نسبت به نسخه‌های اصلی عرضه می‌شوند. در حقیقت فقط اولین بازی متروید پرایم است که واقعا روی نسخه‌ی آن به‌عنوان یک ریمستر کار شد.

متروید پرایم 2 و متروید پرایم 3 با دریافت مواردی همچون کنترل‌های به‌روزرسانی‌شده، اندکی پیشرفت می‌کنند. در همین حین استودیو بازی‌سازی رترو که متعلق به شرکت نینتندو است و در شهر آستین ایالت تگزاس کشور آمریکا قرار دارد، همچنان به کار روی بازی Metroid Prime 4 ادامه می‌دهد. شاید عرضه‌ی سه بازی متروید پرایم قبلی روی کنسول نینتندو سوییچ باعث شود که هر زمان متروید پرایم 4 از راه رسید، شانس بیشتری برای فروش عالی داشته باشد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا