بازی

تایید نقش داشتن مایکل جکسون در ساخت موسیقی بازی Sonic 3

تایید نقش داشتن مایکل جکسون در ساخت موسیقی بازی Sonic 3

یوجی ناکا، رئیس سابق تیم سازنده‌ی سونیک تایید کرد که مایکل جکسون در ساخت موسیقی متن بازی Sonic 3 نقش داشته است. این تایید در حالی اتفاق افتاد که شرکت سگا سال‌ها همکاری با این هنرمند مشهور را به‌صورت رسمی انکار می‌کرد. از آنجایی که همکاری با مایکل جکسون هرگز به‌طور رسمی تایید نشد، یوجی ناکا اساسا یکی از بزرگ‌ترین شایعات پیرامون مجموعه سونیک را تایید کرده است. درواقع ناگا در حساب توییتر خود، نسبت به تغییر موسیقی متن بازی سونیک 3 در کالکشن Sonic Origins واکنش نشان داد و از رخ دادن این اتفاق تعجب کرد؛ چرا که مایکل جکسون در ساخت آن همکاری داشته است.

می‌توان دلیل انتشار این اطلاعات را به عرضه‌ی Sonic Origins مرتبط دانست. این بازی درواقع مجموعه‌ای از بازی‌های رترو و کلاسیک سری سونیک را شامل می‌شود که طرفداران می‌توانند با کیفیتی بهتر به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند. بااین‌حال یکی از بازی‌هایی که در مجموعه‌ی Sonic Origins قرار دارد، Sonic 3 است. شرکت سگا پیش از انتشار مجموعه اعلام کرده بود که بازی Sonic 3 موسیقی متن اورجینال خود را به همراه نخواهد داشت.

چندی پیش در اخبار بازی یک گزارش منتشر شد که نشان می‌داد بازی سونیک 3 از مجموعه‌ی Sonic Origins موسیقی متن اصلی جدیدی خواهد داشت. حال به نظر می‌رسد این اقدام شرکت سگا مربوط‌به اتهاماتی است که در دهه‌ی ۹۰ میلادی و همزمان با توسعه‌ی بازی سونیک 3 به مایکل جکسون وارد شدند. درنهایت این حاشیه‌ها باعث شدند شرکت سگا همکاری با این هنرمند را به‌صورت رسمی تایید نکند و مشارکت‌های او در بازی‌های بعدی شرکت SEGA نیز بسیار کمرنگ یا حذف شوند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا