بازی

واکنش منتقدین به بازی Sonic Origins

واکنش منتقدین به بازی Sonic Origins

Sonic را می‌توان یکی از مجموعه‌های قدیمی و پرطرفدار دانست که نسخه‌های کلاسیک آن‌، هواداران بسیار زیادی دارد و بعضی از آن‌ها به‌خوبی کاربران را سرگرم کرده و به‌چالش کشیده‌اند. با معرفی Sonic Origins، مشخص شد که این کالکشن شامل چهار بازی Sonic the Hedgehog، Sonic the Hedgehog 2، Sonic CD و Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles است.

هر چهار نسخه ذکر شده در نیمه اول دهه ۹۰ میلادی عرضه شده‌اند و حالا شاهد عرضه نسخه ریمستر آن‌ها در قالب یک کالکشن هستیم که محتویات جدیدی نظیر موزه، Boss Rush و تعداد مرحله پاداش را هم ارائه می‌دهد. دو روز پیش بازی Sonic Origins عرضه شد و میانگین امتیازات این بازی نوید یک کالکشن درخور و قابل قبول برای مجموعه سونیک را می‌دهد.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان Sonic Origins را در بیکینگ مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Sonic Origins

  • سازنده: سونیک تیم
  • ناشر: سگا
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ
  • سبک: پلتفرمینگ

شخصیت‌های Sonic Origins

گیمزبیت: ۹۰ از ۱۰۰

این بازی‌ها به‌لطف HD شدن بهتر از چیزی که قبلا بوده‌اند، به‌نظر می‌رسند. اما چه محتویات بیشتری را دریافت می‌‌کنید؟ درقالب محتویات اضافه موارد زیادی را کسب نخواهید کرد. یک بخش موزه، حالت Boss Rush و تعداد مراحل پاداش (Bonus Missions)، محتویات اضافه‌ای هستند که ازطریق این کالکشن در دسترس شما قرار می‌گیرد. درمقایسه با دنیای سه‌بعدی و وجود چند موزه در Sonic Jam، موزه‌های اینجا کمی توخالی هستند. بااین‌حال من واقعا برای پاداش‌های ارائه شده اینجا نیستم. من برای چهار بازی قرار گرفته در کالکشن، مشغول تجربه این کالکشن هستم. چند مورد عجیب در بازی را کنار بگذاریم، این‌ها ریمسترهای عالی‌ای هستند. حتی اگر شما هواداری هستید که این بازی‌ها را در کالکشن‌های مختلفی دریافت کرده است، بدانید که Origins ارزش تجربه را دارد.

گیم اینفورمر ۸۵ از ۱۰۰

بااینکه موسیقی‌ عوض شده و شاهد مشکلاتی در صداگذاری بازی هستیم، اما Sonic Origins در حالت کلی یک پکیج فوق‌العاده است. دراختیار داشتن بهترین نسخه‌های کلاسیک مجموعه سگا در یک کالکشن، بسیار رضایت‌بخش بوده و بهبود حالت Anniversary سبب شده تا تجربه بازی کردن این نسخه‌ها لذت‌بخش‌تر از هر زمان دیگری باشد. حتی در چشم‌انداز گیمینگ و جایی‌که اکثر این بازی‌ها برای دانلود روی هر پلتفرمی موجود است، سونیک اورجینز یک پکیج با ارزش است.

هابی کنسولز: ۸۴ از ۱۰۰

در قالب یک مجموعه، به اندازه‌ای که دوست داشتیم کامل نیست. اما، شاهد یک آپدیت بسیار خوب برای بازی‌های کلاسیک هستیم. سیستم هدایت خوب، گرافیک پر جنب و جوش و محتویات بیشتر چیزهایی هستند که نظر ما را به خود جلب کرده است.

پوش اسکوئر: ۷۰ از ۱۰۰

Sonic Origins شامل چهار عدد از بهترین بازی‌های Hedgehog می‌شود و بازدید مجدد از آن‌ها سرگرم کننده است. ارائه و نمایش بازی به‌خاطر وجود میان‌پرده‌های انیمیت شده به‌همراه وجود حالت‌هایی جدید نظیر باس راش و مراحل، سبب شده تا کاربران تازه‌وارد و قدیمی، بتوانند محتویات مختلفی را تجربه کنند. همچنین بخش موزه بازی سرشار از عکس‌های هنری‌ای است که شاید تابه‌امروز آن‌ها را مشاهده نکرده باشید. البته که وجود بسته الحاقی‌های پولی دراین‌میان باعث ناامیدی است و خود بازی‌های اصلی هم دارای نقاط ضعف ۳۰ ساله‌ هستند. بااین‌حال، سونیک اورجینز به‌خوبی خاطرات شما را به‌نمایش می‌گذارد.

دیستراکتوید: ۶۵ از ۱۰۰

تعدادی دلیل وجود دارد که همچنان بخواهید برای آن‌ها Sonic Origins را تجربه کنید.

واکنش منتقدین به بازی Sonic Origins

واکنش منتقدین به بازی Sonic Origins


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا