بازی

کاهش احتمال توسعه نسخه بعدی بازی Mirror’s Edge

کاهش احتمال توسعه نسخه بعدی بازی Mirror’s Edge

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شانس تولید نسخه‌ی دیگری از بازی Mirror’s Edge بسیار کاهش یافته است. ربکا کوتاز، مدیرکل استودیو DICE اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی GamesIndustry.biz گفت که آن‌ها «فرصتی» برای کار روی پروژه‌ی جدیدی مانند Mirror’s Edge را ندارند؛ زیرا سرشان حسابی گرم مجموعه‌ی بلتفیلد است.

در این گفت‌وگو ربکا کوتاز در خصوص منتفی بودن کار استودیو دایس روی یک پروژه‌ی تازه مانند Mirror’s Edge مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت: «کاملا. ما تمام تمرکزمان را روی بازی Battlefield 2042 معطوف می‌کنیم. فرصتی برای توسعه‌ی هیچ پروژه‌ی دیگری وجود ندارد و این همان کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم. قصد داریم تا در عرض سه سال به یکی از غول‌های تولیدکننده‌ی آثار شوتر اول-شخص تبدیل شویم که شایسته‌ی نام دایس باشد».

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس با وجود شکست‌های اولیه Battlefield 2042 وعده پشتیبانی طولانی مدت از بازی را به طرفدارها دادند. نخستین فصل بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در ماه ژوئن آغاز شد و یک نقشه و اسپیشالیست تازه را به‌همراه آورد. ربکا کوتاز درباره‌ی فصل اول بازی اظهار داشت: «بازیکن‌ها از نقشه و محتوای ارائه‌شده در این فصل لذت می‌برند؛ بنابراین این مانند یک برد برای ما است و باعث می‌شود که احساس بهتری داشته باشیم».

این اواخر شایعاتی مبنی‌بر کار یک تیم کوچک روی بازی Battlefield 2042 به گوش رسید. براساس این شایعات استودیو دایس یک تیم کم تعداد را مسئول پشتیبانی از بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ کرده است تا با انتشار محتویات تازه در طول ۴ فصل طرفدارها را راضی نگه دارد و خود بتواند روی یک پروژه‌ی متفاوت کار کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا