بازی

رده‌بندی سنی بازی Skull and Bones در برزیل

رده‌بندی سنی بازی Skull and Bones در برزیل

آیا بازی Skull and Bones سرابی در بیابان است یا با محصولی حقیقی سروکار داریم که در زمانی نامعلوم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد؟ برای سال‌ها مورد اول محتمل‌تر به نظر می‌رسید، اما شرکت یوبیسافت اصرار دارد که این بازی در آینده (ظاهرا قبل از آوریل ۲۰۲۳) از راه می‌رسد؛ موردی که اخیرا باورپذیرتر از قبل شد. بیش از یک ماه پیش شاهد رده‌بندی سنی بازی در کره‌جنوبی بودیم و این اثر اکنون در مناطق دیگری رده‌بندی سنی شده است.

همان‌طور که رسانه Twisted Voxel گزارش داد، بازی Skull and Bones در کشور برزیل رده‌بندی سنی شد. این موضوع به خودی خود بسیار حائز اهمیت است. زیرا رده‌بندی سنی آثار زمانی انجام می‌شود که زمان زیادی به پایان مراحل تولید و عرضه‌ی محصول باقی نمانده باشد. البته این رتبه‌بندی جزئیات دیگری را نیز در اختیار می‌گذارد.

در این رده‌بندی سنی از کامپیوتر، گوگل استیدیا، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی Skull and Bones یاد شده است. تابه‌حال تنها عرضه‌ی این بازی روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تأیید شده بود. این رده‌بندی سنی نه‌تنها از انتشار بازی برای Stadia خبر می‌دهد، بلکه ظاهرا از عدم عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل ۸ یا حداقل عرضه‌ی آن به‌شکل میان-نسلی حکایت دارد.

شرکت یوبیسافت تاکنون جزئیات زیادی از بازی Skull and Bones را منتشر نکرده است، اما در چند ماه گذشته شاهد انتشار اخباری از آن بودیم. اوایل امسال یوبیسافت تست این بازی را آغاز کرد تا از این طریق با واکنش‌های اولیه‌ی بازیکن‌ها روبه‌رو شود. پس از آن نیز یک ویدیوی کوتاه از گیم‌پلی بازی پخش شد و ویدیویی از نسخه‌ی آلفا به بیرون درز کرد. علاوه‌براین شایعاتی مبنی‌بر نبود حالت PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) در بازی هم به گوش می‌رسد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا