بازی

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion بیشتر شبیه یک بازسازی است

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion بیشتر شبیه یک بازسازی است

در جریان رویداد ۲۵ سالگی بازی Final Fantasy 7 بود که مشخص شد اسکوئر انیکس در حال توسعه ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 با نام Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion است و زمستان سال جاری میلادی، برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. درگذشته کرایسیس کور تنها برای پلتفرم پلی استیشن پرتابل عرضه شده بود و تیم سازنده اعلام کرده که این تنها یک ریمستر ساده نیست.

به‌تازگی ویدیو مقایسه گرافیکی جدیدی از Crisis Core: Final Fantasy 7 با Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion پخش شده است که در جریان آن مشاهده می‌کنیم که این نسخه بیشتر شبیه به یک بازسازی به نظر می‌رسد؛ نه یک ریمستر ساده. به‌عبارتی مدل‌سازی شخصیت‌ها، نورپردازی‌ها و محیط‌های بازی دست‌خوش تغییرات بسیاری شده است.

در ادامه کاربران می‌توانند ویدیو مقایسه گرافیکی منتشرشده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. از دیگر اخبار حول مجموعه فاینال فانتزی هم می‌توان به معرفی بازی Final Fantasy 7 Rebirth اشاره کرد که زمستان سال آینده برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


حتما بخوانید :

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا