بازی

بازی Naraka: Bladepoint در راه پلی استیشن 5؛ عرضه رایگان در تمام پلتفرم‌ها

بازی Naraka: Bladepoint در راه پلی استیشن 5؛ عرضه رایگان در
تمام پلتفرم‌ها

بازی Naraka: Bladepoint به‌زودی در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد و در تمام پلتفرم‌ها رایگان می‌شود.

بازی Naraka: Bladepoint در ماه اوت ۲۰۲۱ برای کامپیوتر منتشر شد و ۱۰ ماه بعد در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی بتل رویال متمرکز روی نبردهای نزدیک که محصول شرکت‌های Netease و 24 Entertainment’ است، سرانجام در تاریخ ۲۲ تیر (۱۳ ژوئیه) به پلی استیشن 5 راه می‌یابد. این بازی در همین تاریخ به‌شکل رایگان (Free-to-Play) در دسترس کاربران همه پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت.

این خبر در جریان پخش زنده Naraka Fest اعلام شد که هم دومین سالگرد انتشار Naraka: Bladepoint و هم دستیابی بازی به ۲۰ میلیون بازیکن را جشن گرفت. تبدیل این بازی به اثری رایگان با راه‌یابی ویژگی کراس-پلتفرم همراه خواهد بود که امکان تجربه محصول با دوستان در همه پلتفرم‌ها ازجمله کنسول پلی استیشن 5 را فراهم می‌کند.

کسانی که قبلا بازی Naraka: Bladepoint را خریداری کردند، به میزان هزینه خود در بازی طلا دریافت خواهند کرد. بازیکن‌هایی که ازطریق سرویس Xbox Game Pass به تجربه بازی می‌پردازند، به‌طور خودکار نسخه Ultimate را دریافت می‌کنند. در پخش زنده Naraka Fest از چند ویژگی تازه بازی نیز رونمایی به‌عمل آمد که در ماه‌های آتی در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. فهرستی از این محتویات در ادامه قابل مشاهده است:

حالت Capture the Spirit Well

  • یک حالت ۱۲ بازیکن دربرابر ۱۲ بازیکن که در آن بازیکن‌ها باید مناطق خاصی از نقشه را برای کسب امتیاز تسخیر کنند.

سلاح جدیدی با نام Dual Halberds

  • یک نوع سلاح تازه که ترکیبی از نیزه و خنجر است. این سلاح هم امکان واردکردن ضربه مستقیم و هم امکان چرخش افقی را فراهم می‌آورد و گاهی اوقات می‌تواند سلاح حریف را قفل کند.

قهرمان جدیدی با نام Tessa

  • تسا به‌عنوان یک روباه اهریمنی ۱۰۰۰ ساله توصیف می‌شود که می‌تواند دشمنان را مجذوب خود کند و روح‌شان را به تسخیر درآورد.

آیتم‌های انحصاری نسخه پلی استیشن 5

  • رویدادها و جوایز درون بازی به‌مناسیت سالگرد Naraka: Bladepoint

بازی Naraka: Bladepoint درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است و به‌زودی در دسترس کاربران پلی استیشن 5 نیز قرار می‌گیرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا