بازی

ثبت ضعیف‌ترین نمرات مجموعه پارک ژوراسیک توسط Jurassic World Dominion

ثبت ضعیف‌ترین نمرات مجموعه پارک ژوراسیک توسط Jurassic World Dominion

فیلم Jurassic World Dominion به کارگردانی کالین ترورو، از روز گذشته رسما روی پرده‌های سینما رفته است و روز جمعه توانسته بیش از ۵۹/۵ میلیون دلار فروش کند. انتظار می‌رود فیلم Jurassic World 3 در سه روز اول اکران به فروش ۱۴۲ میلیون دلار دست یابد و بزرگ‌ترین افتتاحیه دوران کرونا را که متعلق به یک فیلم ابرقهرمانی نیست، به‌نام خود ثبت کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دنیای ژوراسیک 3 رکورد دیگری را نیز به‌نام خود ثبت کرده است.

طبق نقدهای ثبت شده در وب‌سایت راتن تومیتوز، تاکنون ۲۸۱ نقد برای فیلم Jurassic World Dominion ثبت شده است که از این تعداد ۸۷ نقد مثبت و ۱۹۴ نقد منفی هستند و به‌طور کلی نمره رضایت ۳۱ درصدی با میانگین نمره ۴/۹ از ۱۰ را دریافت کرده است. براساس این آماری که تاکنون ثبت شده، فیلم Jurassic World 3 کمترین میزان رضایت یک فیلم از مجموعه پارک ژوراسیک را به خود اختصاص داده و تا به این لحظه ضعیف‌ترین نقدهای این مجموعه را دریافت کرده است.

ورود تی رکس به سینما روباز در فیلم Jurassic World Dominion

در یک مقایسه آماری، فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با رضایت ۴۷ درصدی منتقدان در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن فیلم Jurassic Park III با میزان رضایت ۴۹ درصدی و فیلم The Lost World: Jurassic Park با میزان رضایت ۵۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. فیلم Jurassic Park با میزان رضایت ۹۲ درصدی و فیلم Jurassic World با میزان رضایت ۷۱ درصدی تنها فیلم‌های دنیای پارک ژوراسیک هستند که لقب گوجه گندیده را در وب‌سایت راتن تومیتوز دریافت نکرده‌اند.

البته تماشاگران تاکنون واکنش‌های به مراتب مثبت‌تری به فیلم Jurassic World Dominion داشته‌اند و نمره A- برای این فیلم در وب‌سایت سینمااسکور ثبت شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا