بازی

احتمال ساخت یک بازی جدید براساس مجموعه Blade Runner

احتمال ساخت یک بازی جدید براساس مجموعه Blade Runner

به‌نظر می‌رسد که در جریان راه اندازی استودیوی جدید 110Industries در کشور سوئیس، پروژه‌ی جدید ناشر و توسعه‌دهنده‌ی کلاود گیمینگ برای عرضه در سال ۲۰۲۵ معرفی شده است. با تصاحب لایسنس ساخت یک بازی ویدیویی براساس آی پی «بلید رانر» توسط این شرکت انگلیسی، قرار است بازی جدیدی با اقتباس از این مجموعه‌ی علمی تخیلی و محبوب توسعه داده شود. درحال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست.

اما تام هندرسون، اینسایدر شناخته شده‌ی صنعت بازی مدعی شده که 110Industries خبر آغاز پروژه را به کارکنان خود در شهر Vaud سوئیس اعلام کرده است. لازم به ذکر است که این پروژه نباید با Blade Runner: Enhanced Edition که توسط استودیوی Westwood توسعه داده می‌شود، اشتباه گرفته شود. این بازی درواقع ریمستری از نسخه‌ی کلاسیک بازی Blade Runner در سال ۱۹۹۷ است که توسط سازندگان بازی Command & Conquer در دست ساخت است.

از دیگر آثاری که درحال حاضر براساس فیلم Blade Runner به کارگردانی ریدلی اسکات محصول سال ۱۹۸۲ در حال توسعه است، باید به سریال Blade Runner 2099 در استودیوی آمازون اشاره کرد که ریدلی اسکات نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در آن حضور دارد.

110Industries درحال حاضر روی چند پروژه مختلف از جمله Wanted: Dead، Red Goes Faster و Vengeance Is Mine کار می‌کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا