فناوری

چگونه بفهمیم چه کسی هایلایت اینستاگرام ما را دیده است؟

مجله خبری بیکینگ – اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در سراسر جهان است و بیش از یک میلیارد کاربر دارد. کاربران اینستاگرام می توانند تصاویر و ویدیوهایشان را در این پلتفرم آپلود و برای سایر کاربران پیام مستقیم ارسال کنند.

به نقل از India Today؛ اینستاگرام «Stories» را در سال 2016 معرفی کرد. از آن زمان، این ویژگی در بین کاربران اینستاگرام معروف شده است. هایلایت ها هم یکی از ویژگی های اینستاگرام و شبیه داستان ها هستند، با این تفاوت که تا زمانی که آن‌ها را حذف نکنید، به طور دائم در نمایه شما جاسازی می شوند.

هایلایت‌ها در مرکز صفحه پروفایل اینستاگرام شما قرار دارند و می توان هر از چند گاهی برای تازه نگه داشتن آن‌ها را ویرایش کرد. یک کاربر همچنین می تواند در صورت تمایل از تنظیمات حریم خصوصی، یک هایلایت را از شخص یا اشخاصی مخفی کند.

چگونه متوجه شویم چه کسی هایلایت اینستاگرام را مشاهده کرده است

هایلایت اینستاگرام راهی عالی برای ذخیره استوری های مورد علاقه شما و اشتراک گذاری دائمی آن‌ها با فالوورهایتان است. با این حال، اگر یک حساب اینستاگرام خصوصی باشد، استوری ها و هایلایت ها دیگر خیلی فرقی با هم نمی‎کنند چرا که کاربر باید برای مشاهده آن‌ها اول درخواست ارسال کند.

مراحل مشاهده تعداد بازدید در هایلایت اینستاگرام:
اینستاگرام را باز کرده و روی عکس خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
روی هایلایت کلیک کنید تا باز شود.
تعداد بازدید فعلی در بخش پایین سمت چپ نشان داده شده است.

مراحل برای دیدن اینکه چه کسی هایلایت شما را دیده است:
پروفایل خود را در اینستاگرام باز کنید
اگر اطلاعاتی می‌خواهید روی نماد Highlights ضربه بزنید
روی دکمه «دیده شده توسط» در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید تا لیست افرادی که هایلایت‎های شما را دیده‌اند را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید

  • چگونه تنظیمات دوربین در اینستاگرام را تغییر دهیم؟

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا