اینترنت

آیفون 14 پرو احتمالا به حفره و بریدگی کپسولی شکل بالای نمایشگر مجهز می‌شود

آیفون 14 پرو احتمالا به حفره و بریدگی کپسولی شکل بالای نمایشگر مجهز می‌شود

اپل ظاهرا قصد دارد در گوشی آیفون 14 پرو ناچ را کنار بگذارد، اما هنوز در مورد طراحی جدید آن گزارش کاملی وجود ندارد. اکنون یکی از افشاگران شناخته شده توضیح می‌دهد که غول فناوری در گوشی خود از روزنه دایره‌ای و کپسولی شکل به طور همزمان استفاده خواهد کرد.

تحلیلگر حوزه نمایشگر «راس یانگ» در گزارش جدیدی ادعا کرد که اپل در بالای نمایشگر مدل‌های آیفون 14 پرو از روزنه دایره‌ای و بریدگی شبیه به قرص استفاده خواهد کرد. به گفته او، روزنه دایره‌ای این گوشی‌ها برای پروژکتور نقطه‌ای Face ID خواهد بود و بریدگی شبیه به قرص، حداقل دوربین سلفی و دوربین مادون قرمز Face ID را در خود جای می‌دهد.

او همچنین تصویر مفهومی از این طراحی را به اشتراک گذاشت که بریدگی شبیه به قرص را در سمت چپ و روزنه دایره‌ای شکل را در سمت راست دستگاه نشان می‌دهد.

آیفون 14 پرو

عدم وجود Face ID زیر نمایشگر در آیفون 14 پرو

با وجود این طراحی، کاملا بعید به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون 14 پرو به Face ID زیر نمایشگر مجهز شوند. راس یانگ نیز در رابطه با همین موضوع توییت کرد که اپل احتمالا تا سال 2023 یا 2024 از فناوری Face ID زیر نمایشگر بهره نخواهد برد که با این وجود می‌توان انتظار داشت آیفون 15 پرو یا 16 پرو به این قابلیت مجهز شوند.

در همین رابطه، «مینگ-چی کو» تحلیلگر شناخته شده اپل نیز در اوایل سال جاری عنوان کرده بود که آیفون 2023 احتمالا با فناوری Face ID زیر نمایشگر وارد بازار خواهد شد.

همچنین باید توجه داشت که این طراحی جدید برای آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و پرو مکس 6.7 اینچی اعلام شده است که احتمالا در پاییز سال آینده معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود تا اپل همچنان آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی این سری را با ناچ بالای نمایشگر روانه بازار کند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا