بازی

دسترسی مشترکین گیم‌ پس به دموی قابل بازی آثار این سرویس

دسترسی مشترکین گیم‌ پس به دموی قابل بازی آثار این سرویس

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش از سرویس Project Moorcroft رونمایی کرد. این سرویس جدید به‌دارندگان اشتراک گیم‌ پس اجازه می‌دهد تا دموی قابل بازی آثار در دسترس روی این سرویس [ایکس باکس گیم پس] را تجربه کنند. Project Moorcroft از سال آینده در دسترس قرار گرفته و اجازه می‌دهد تا بازی‌سازان مستقل بهتر از قبل بتوانند محصولات خود را به‌عموم بازیکنان معرفی کنند.

به‌گزارش وبسایت gamingbolt، بازی‌سازانی که در Project Moorcroft شرکت کرده و دموی قابل بازی آثارشان را در دسترس مشترکان گیم‌پس قرار بدهند، علاوه‌بر دریافت پاداش، می‌توانند عملکرد دموی قابل بازی آثار خود را نیز بررسی کنند. البته که مایکروسافت هنوز سازوکار پاداش به‌بازیسازان را توضیح نداده است. همچنین لازم به‌ذکر است که این پروژه برای آن دسته از بازی‌های سرویس گیم‌ پس که کمتر از سایر آثار این اشتراک مورد توجه گیمرها قرار گرفته باشند، به‌طوری عمل می‌کند که دموی قابل بازی این آثار نادیده گرفته شده، بیشتر در دید عموم بازیکنان قرار بگیرد.

هنوز تاریخ دقیق راه‌اندازی این سیستم مشخص نشده است و در حال حاضر، می‌دانیم که Project Moorcroft از سال آینده میلادی در دسترس دارندگان اشتراک گیم‌ پس قرار خواهد گرفت. احتمالا در زمان برگزاری رویداد ایکس باکس و بتسدا در تاریخ ۲۲ خرداد، اطلاعات بیشتری از این سرویس در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا