بازی

همکاری Razer با Conservation International برای حفاظت از موجودات دریایی

همکاری Razer با Conservation International برای حفاظت از موجودات دریایی

گیمر‌ها بدون شک با نام شرکت Razer به‌عنوان یکی از شرکت‌های مشهور فعال در زمینه ساخت تجهیزات گیمینگ آشنا هستند. ریزر سابقه طولانی در تولید تجهیزاتی چون کیبورد، ماوس و سایز تجهیزات مخصوص بازی دارد و اخیرا هم از پروژه‌ای با هدف حفاظت از محیط زیست رونمایی کرده است. به‌طور دقیق‌تر، شرکت‌های ریزر، Panerai و Conservation International در این پروژه برای حفاظت از گونه‌ای خاص از سفره ماهی‌ها به نام مانتا همکاری خواهند داشت و مراسمی هم در این راستا چندی پیش برگزار شد که بیکینگ هم به‌عنوان یک رسانه در آن حضور داشت و می‌توانید گزارشی از این همکاری را در ادامه بخوانید.

علاوه‌بر ریزر که با آن آشنا هستیم، Panerai هم شرکتی صاحب‌نام در زمینه تولید ساعت است که از مدتی پیش با ریزر همکاری‌هایی داشته است. در ابتدای مراسم، ریزر و این شرکت توضیحاتی در مورد برنامه‌های کلی خودشان در زمینه حفاظت از محیط‌زیست و وظیفه خود در قبال آن ارائه کردند؛ از بسته‌بندی‌هایی که از استاندارد FSC بهره می‌برند گرفته تا حتی استفاده از برخی منابع بازیافتی در تولید محصولات‌شان. برای مثال Panerai اعلام کرد که از استیل‌های بازیافتی در تولید ساعت‌ها استفاده می‌کند و تمایل دارد این کار را گسترش بدهد و زمانی هم که در مورد کیفیت این نوع استیل سؤال شد، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که تفاوتی بین آن و استیل رایج وجود ندارد.

دو مانتا در حال شنا در آب

اما هدف اصلی این مراسم، اعلام همکاری بین ریزر و Panerai با مجموعه‌ای به نام Conservation International بود؛ مجموعه‌ای که هدف اصلی فعالیت آن انجام پروژه‌هایی در راستای مراقبت از محیط زیست است و حال در همکاری با شرکت‌های مذکور، قرار است پروژه‌ای برای محافظت از گونه مانتا انجام دهند؛ گونه‌ای از سفره ماهی‌ها که نقش پررنگی در سلامتی اقیانوس‌ها ایفا می‌کند. در این پروژه قرار است مانتا‌ها به‌نوعی نشانه‌گذاری شده و فعالیت آن‌ها به‌صورت مستمر تحت نظر باشد و البته که شرکت‌ها، تاکید داشتند که در این پروسه هیچگونه آسیبی به خود مانتا وارد نمی‌شود.

به هر حال فعالیت‌های شرکتی مثل ریزر در زمینه پروژه‌های حفاظت از محیط‌زیست ارزش زیادی دارد و مثلا آن‌ها قبلا هم در همکاری با CI، پروژه‌ای با هدف نجات یک میلیون درخت را به سرانجام رسانده‌اند و در مراسم مذکور،‌ تاکید داشتند که تمام تلاش خود را برای بیشتر کردن این فعالیت‌ها انجام خواهند داد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا