فناوری

سورپرایز بزرگ برای طرفداران اپل واچ

سورپرایز بزرگ برای طرفداران اپل واچ

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، مدعی شده که اپل درحال آماده‌سازی یک طراحی جدید قابل‌توجه برای اپل واچ است که از آن به‌عنوان Apple Watch X یاد می‌شود. اپل واچ ایکس قرار است سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ و هم‌زمان با دهمین سالگرد این محصولات عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

  • کشف تخم دایناسور با دایناسور درونش!/ عکس

  • ژاپن جنگنده‌های جنگ جهانی دوم خود را از انبار درآورد!/ عکس

درحال‌حاضر انتظار می‌رود اپل در پاییز امسال اپل واچ سری ۹ را روانه بازار کند؛ اما تاکنون شایعاتی در مورد مدل بعدی آن نیز منتشر شده است. حالا طبق گزارش‌ بلومبرگ، ظاهراً سازنده آیفون برنامه‌های بزرگی برای اپل واچ X دارد. به گفته گرمن، اپل در تلاش است تا اپل واچ ایکس از تمام ساعت‌های دیگر نازک‌تر باشد و احتمالاً از یک سیستم اتصال مغناطیسی جدید برای اتصال و تعویض بند خود بهره خواهد برد.

سورپرایز بزرگ برای طرفداران اپل واچ

احتمال وجود باتری بزرگ‌تر در اپل واچ ایکس

خبرنگار بلومبرگ در ادامه توضیح می‌دهد که استفاده از سیستم مغناطیسی جدید به‌جای سیستم قبلی، تلاشی برای کاهش فضاست و این امر می‌تواند به‌طور بالقوه فضای بیشتری برای باتری دستگاه ارائه کند. او می‌گوید:«افرادی که در توسعه اپل‌ واچ‌های جدید دخیل هستند، می‌گویند که سیستم قبلی فضای قابل‌توجهی را اشغال می‌کند که می‌توان آن را به یک باتری بزرگ‌تر یا قطعات دیگری اختصاص داد.»

بااین‌وجود، گرمن دقیقاً مطمئن نیست که سیستم اتصال مغناطیسی جدید برای اپل واچ ایکس در نظر گرفته شده است یا خیر. بااین‌حال، ظاهراً اپل درحال بررسی رویکردهای جدیدی برای آینده اپل واچ است.

درحالی‌که اپل هر سال یک ساعت جدید را به بازار عرضه می‌کند و قصد دارد این کار را در آینده نیز انجام دهد، گرمن می‌گوید که در داخل این شرکت بحث‌هایی در مورد کاهش سرعت عرضه ساعت‌های هوشمند جدید شنیده می‌شود. از سوی دیگر، اپل هر سال ویژگی‌های جدید کمتری را برای اپل واچ ارائه می‌کند که این امر می‌تواند تا حدودی گفته‌های گرمن را تأیید کند.

۵۸۳۲۳

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا