اینترنت

اپل رقم حقوق پرداختی به کارمندان خرده فروشی‌های خود در آمریکا را افزایش داد

اپل رقم حقوق پرداختی به کارمندان خرده فروشی‌های خود در آمریکا را افزایش داد

بر اساس گزارشات، شرکت اپل قصد دارد تا حقوق پرداختی به تعداد زیادی از کارمندان خرده فروشی‌های خود واقع در ایالات‌متحده را افزایش دهد. به گفته خبرگزاری بلومبرگ، این شرکت حقوق برخی کارمندان خرده فروشی خود از جمله کارکنان فروش، پرسنل پشتیبانی Genius Bar و کارکنان ساعتی ارشد خود را تا 10 درصد افزایش داده است. رقم دقیق افزایش حقوق بر اساس فروشگاه محل اشتغال هر کارمند و سمت شغلی وی تعیین خواهد شد.

atramart mobile

بر اساس اعلام خبرگزاری بلومبرگ، طرح افزایش حقوق برای تمامی کارمندان اعمال نشده و در این میان حقوق پرداختی به برخی پرسنل خرده فروشی‌ها تنها حدود 2 درصد افزایش یافته است.

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که افزایش حقوق در همان هفته‌ای عملیاتی می‌شود که اپل رقم مزایای در نظر گرفته شده برای کلیه کارمندان خرده فروشی‌های خود واقع در ایالات‌متحده را افزایش داد. به گفته بلومبرگ، شرکت اپل از روز 4 آوریل (15 فروردین سال آینده) میزان مرخصی ایام بیماری و مرخصی با حقوق والدین را برای کلیه کارمندان تمام وقت و پاره وقت خود در تمامی 270 فروشگاه کمپانی در سراسر خاک آمریکا افزایش خواهد داد.

avang neterbit mobile

این اقدام به منزله پاسخ اپل به دشواری‌های بازار کار قلمداد می‌شود. اپل نیز همانند بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر برای حفظ کارگران ساعتی خود در ایام شیوع ویروس کرونا مبارزه کرده است. کمبود نیروی انسانی به‌دلیل شیوع بیماری کووید 19 موجب تعطیلی چندین فروشگاه اپل طی ماه‌های اخیر شده است. در چنین شرایطی، کارمندان خرده فروشی‌ها همچنان از اوضاع شغلی نامناسب خود شامل دستمزد پایین و فشار کاری با استرس بالا گلایه دارند. این در حالیست که طی همین دوره زمانی، اپل موفق به ثبت چندین رکورد درآمدزایی فصلی شده است.

اپل رقم حقوق پرداختی به کارمندان خرده فروشی‌های خود در آمریکا را افزایش داد

مردم سرگرم خرید گوشی‌های آی‌فون در یکی از فروشگاه‌های اپل واقع در منطقه منهتن نیویورک هستند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا