فناوری

این اولین تصویر رسمی از گوشی جدید گوگل است/ عکس

این اولین تصویر رسمی از گوشی جدید گوگل است/ عکس

افشای جزئیات گوشی‌های هوشمند پیش از رونمایی رسمی، برایمان عادی شده است؛ اما گوگل در زمینه‌ی محرمانه‌نگه‌داشتن اطلاعات بسیار بدتر از شرکت‌های دیگر عمل می‌کند. بارها دیده‌ایم که اطلاعات رسمی، تصاویر واقعی و حتی جعبه‌گشایی گوشی‌های پیکسل قبل از رونمایی فاش می‌شود.

درحالی‌که پیش‌تر رندرهای دقیقی از پیکسل ۸ پرو دیده بودیم، این بار گوگل دست‌به‌کار شده است تا در اتفاقی به‌ظاهر تصادفی، اولین عکس واقعی و رسمی از پرچم‌دار جدیدش را منتشر کند. تصویر پیکسل ۸ پرو در یکی از صفحات داخلی گوگل که برای تبلیغ خدمات اشتراکی راه‌اندازی شده است حضور دارد.

این اولین تصویر رسمی از گوشی جدید گوگل است/ عکس

تصویر واقعی Google Pixel 8 Pro شباهت بسیار زیادی به رندرهای قبلی دارد، اما این بار رنگ دستگاه خودنمایی می‌کند. ظاهراً پرچمدار جدید گوگل قرار است در رنگی شبیه‌به سرامیکی تولید شود.

نمای پشتی پیکسل ۸ پرو قرار است میزبان نواری افقی باشد که روی آن حفره‌ای بیضی برای دوربین دیده می‌شود. این سبک طراحی که به امضای گوگل تبدیل شده است را در چند نسل اخیر از گوشی‌های پیکسل دیده‌ایم.

گوگل احتمالاً نسل جدید گوشی‌هایش را مهر امسال رونمایی می‌کند. قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو احتمالاً بیشتر از نسل قبل خواهد بود. مواردی مثل سخت‌افزار قدرتمندتر و دوربین بهتر روی قیمت موبایل جدید گوگل اثر می‌گذارد.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا