اینترنت

آی‌فون SE 3 اپل در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا رویت شد

آی‌فون SE 3 اپل در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا رویت شد

طی مدت چند هفته گذشته گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون آی‌فون SE 3 اپل منتشر شده است. غول کوپرتینویی ضمن برگزاری کنفرانس بهاری خود از این اسمارت‌فون جدید به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. مدتی قبل گزارشات مربوط به تولید انبوه نمایشگرهای LCD مورد نیاز آی‌فون SE 3 منتشر شدند؛ اما بر اساس جدول زمانی لو رفته، این هندست احتمالا برای معرفی حین برگزاری کنفرانس بهاری اپل آماده نخواهد بود؛ اما اپل نسبت به تحقق این سناریو خوش‌بین است.

atramart mobile

اخیرا 3 هندست جدید اپل به‌صورت کاملا بی‌سروصدا در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) قرار گرفتند. این دستگاه‌ها دارای شماره مدل‌های A2595، A2783 و A2784 هستند. به‌نظر می‌رسد که این 3 شماره مدل متعلق به سومین نسل آی‌فون SE اپل هستند. موضوع جالب توجه اینکه آی‌فون SE نسل قبلی دارای 2 شماره مدل مختلف بود. بدیهی است که شناسه‌های A2783 و A2784 در سومین نسل آی‌فون SE متعلق به نسخه‌های متفاوتی از یک مدل هستند. بنابراین اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا دستگاه اسرارآمیز A2595 همان آی‌فون SE جدید با طراحی تمام‌صفحه خواهد بود یا خیر.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز نشریه Taiwan Economic Daily گزارش می‌دهد که آی‌فون SE 3 با قیمت‌گذاری مشابه مدل نسل قبلی خود روانه بازار خواهد شد. این موضوع بدان معناست که مدل جدید آی‌فون SE با قیمت‌گذاری پایه 399 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین قیمت‌گذاری پایه این هندست در چین نیز برابر با 3299 یوان (تقریبا 519 دلار) خواهد بود.

avang neterbit mobile

گمانه‌زنی‌ها پیرامون آی‌فون SE 3

شایعات منتشر شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که طراحی آی‌فون‌ SE 3 دقیقا مشابه با مدل قدیمی آی‌فون 8 خواهد بود. این موضوع بدان معناست که هندست جدید یک دستگاه بسیار کوچک به‌شمار خواهد رفت. خریداران این دستگاه روی قیمت و عملکرد آن تمرکز خواهند کرد.

آی‌فون SE 3 اپل در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا رویت شد

آی‌فون SE 3 دقیقا همانند آی‌فون‌ 8 دارای حواشی بسیار ضخیم در اطراف نمایشگر خواهد بود. همچنین این هندست از یک نمایشگر کوچک 4.7 اینچی استفاده خواهد کرد؛ اندازه‌ای که امروزه بازار دیگر از آن استقبال نمی‌کند. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق یک باتری کوچک با ظرفیت 1820 میلی‌آمپرساعت تامین خواهد شد. بعلاوه این باتری از قابلیت شارژ با توان 15 وات برخوردار است.

شرکت اپل احتمالا در جریان رویداد بهاره خود از یک آی‌پد ایر جدید نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، آی‌پد جدید مجهز به تراشه A15 Bionic بوده و از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین نیز این تبلت مجهز به دوربین جلویی فوق‌عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل خواهد بود.

آی‌پد ایر جدید دقیقا همانند آی‌فون SE 3 از قالب طراحی مدل نسل قبلی خود یعنی آی‌پد ایر 2020 استفاده خواهد کرد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که اپل به تغییر طراحی دستگاه‌های جدید خود واقعا علاقه‌ای ندارد. این دستگاه به‌همراه یک نمایشگر 10.9 اینچی با حواشی باریک روانه بازار می‌شود. بعلاوه حسگر تاچ آی‌دی با دکمه پاور ادغام خواهد شد. بعلاوه از درگاه USB-C نیز پشتیبانی خواهد شد. این تبلت با مدل‌های رنگی خاکستری، نقره‌ای و سبز قابل دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا