اینترنت

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت دانلود منیجر منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت دانلود منیجر منتشر شد

آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای اپلیکیشن‌ تلگرام دربردارنده تغییرات ظاهری و عملکردی فراوانی است. اکنون کاربران سیستم‌عامل iOS به یک دانلود منیجر جدید و منوهای پیوست بازطراحی شده دسترسی دارند. این منوها وضعیت دانلود فایل‌ها را نمایش داده و امکان کنترل اولویت دانلودها را فراهم می‌کنند.

atramart mobile

همچنین اکنون کاربران دستگاه‌های اپلی به منوی پیوست جدیدی دسترسی دارند که امکان انتخاب چندین تصویر یا فایل جهت اشتراک‌گذاری با مخاطبان را فراهم می‌کند. از سوی دیگر کاربران اندرویدی به یک اینترفیس نیمه شفاف با هدرهای شفاف و قابلیت هماهنگی با حالت تاریک دسترسی دارند.

ویژگی جدید پخش زنده با سایر برنامه‌ها به کانال‌های تلگرام امکان می‌دهد تا از طریق ابزارهایی نظیر OBS Studio و XSplit Broadcaster قادر به پخش محتوای زنده باشند.

system group mobile

همچنین در آپدیت جدید، جریان ورود به برنامه روی پلتفرم‌های اندروید و macOS بازطراحی شده و اکنون شاهد به‌کارگیری انیمیشن‌های جدید و روان هستیم. اکنون کلیه کاربران تلگرام می‌توانند شماره تلفن مستقیم خود را به‌عنوان یک لینک از طریق نام‌کاربری تلگرامی خود به اشتراک بگذارند. بعلاوه تلگرام قابلیت پیش‌نمایش صفحات t.me از طریق مرورگر را فراهم نموده است؛ حتی اگر کاربر به حساب‌کاربری تلگرامی خود وارد نشده باشد.

امکانات ارائه شده در آپدیت جدید تلگرام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا