فناوری

روش مخفی‌کردن فالوورها در اینستاگرام

روش مخفی‌کردن فالوورها در اینستاگرام

مجله خبری بیکینگ – اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است. با این حال، محافظت از حریم خصوصی در اینستاگرام بسیار دشوار است، به خصوص اگر تازه وارد این برنامه شده باشید.

به گزارش سایت techstory، اینستاگرام برای کسانی که می‌خواهند تنظیمات حریم خصوصی خوبی داشته باشند، چیزی را به صورت واضح و ساده بیان نکرده است. با گسترش ویژگی‌های این پلتفرم، محافظت از اطلاعات در اینستاگرام دشوارتر شده و به همین دلیل قصد داریم در این گزارش به آموزش نحوه مخفی کردن فالوور‌های اینستاگرام بپردازیم.

نحوه مخفی کردن فالوور‌های اینستاگرام یک سوال متداول است. فقط افرادی که شما به ایشان اجازه فالو کردن را می دهید می توانند ببینند که شما چه کسانی را دنبال می کنید. در مقابل اگر حساب عمومی داشته باشید، هرکسی می تواند افرادی را که دنبال می کنید ببیند.

فالوور‌ در اینستاگرام

در کل شما سه گزینه برای محدود کردن قابلیت دیدن حساب اینستاگرام خود دارید:

  • تغییر به حالت خصوصی
  • مسدود کردن / حذف کاربر
  • محدود کردن یک حساب کاربری

تعداد فالوور‌ها در حساب یک دوست، همیشه قابل مشاهده است. تنها دلیلی که شما نمی‌توانید لیست واقعی فالوور‌ها را ببینید این است که دیگر با آن شخص دوست نیستید یا اینکه حساب او از حالت عمومی به حالت خصوصی درآمده است.

علاوه بر این، اگر کسی شما را بلاک کرده باشد، دیگر نمی‌توانید اکانت او را جستجو کنید و در نتیجه، فالوور‌های او را ببینید. در نتیجه تنظیمات خاصی در این باره وجود ندارد و شما باید یکی از موارد ۳ گانه بالا را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید

  • ترفند مخفی Back Tap در گوشی‌های آیفون

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا