فناوری

تغییرات در سیستم تبلیغات وب گوگل

تغییرات در سیستم تبلیغات وب گوگل

مجله خبری بیکینگ -گوگل اعلام کرد که قصد دارد پیشنهادات “Privacy Sandbox” را توسعه دهد تا وب را برای کاربران شخصی ایمن کند.

به گزارش pehalnews، گوگل در وبلاگی اعلام کرد: “این پیشنهاد از توانایی ناشران برای ایجاد درآمد از تبلیغات و توانایی تبلیغ‌کنندگان برای تضمین ارزش پول پشتیبانی می‌کند.” همچنین این موضوع ممکن است به مصرف کننده در هنگام گشت و گذار در وب کمک کند البته قرار نیست این رقابت بین محصولات و خدمات تبلیغاتی گوگل و سایر شرکت‌کنندگان بازار اختلال ایجاد کند.

گوگل اعلام کرد که بسیاری از ناشران و تبلیغ‌کنندگان برای تأمین مالی وب‌ سایت‌های خود و دستیابی به مشتریان جدید به تبلیغات اینترنتی متکی هستند. گوگل قصد دارد تعامل خود را با سهامداران تجاری (به همراه ناشران، تبلیغ‌کنندگان و تامین‌کنندگان فناوری تبلیغات) با ارائه یک دوره پیشنهادات علمی برای پذیرش دیدگاه‌ها و توصیه‌های مقرون به صرفه افزایش دهد.

گوگل

شرکت گوگل افزود: “ما همچنین یک میکروسایت اختصاصی را ایجاد خواهیم کرد که با نشانی privacysandbox.com در دسترس است، بعدتر این کانال‌ها را با جزئیات بیشتر توضیح می‌دهیم و همچنین یک فرم بازخورد جدید برای مخاطبان ارسال می‌شود تا از پیشنهادات آن‌ها مطلع شویم.” شرکت گوگل در ادامه گفت: “کمک به کسب‌وکار‌ها برای انطباق با یک وب امن از نظر حریم خصوصی، می‌تواند به ایجاد پایه‌ای برای پایداری و رشد اقتصادی بلندمدت کمک کند.”


بیشتر بخوانید

  • دستکاری نتایج جست‌وجو برای گوگل گران تمام شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا