فناوری

خطای بازیابی پست‌ها در توئیتر را اینگونه رفع کنید

خطای بازیابی پست‌ها در توئیتر را اینگونه رفع کنید

مجله خبری بیکینگ – گاهی اوقات توئیتر دچار اختلالاتی می‌شود که کاربران این شبکه اجتماعی نمی‌توانند از برخی قابلیت‌ها همچون ارسال یا دیدن توئیت‌ها استفاده کنند. اغلب اوقات، چنین خطا‌هایی به دلیل قطع شدن سرور در توئیتر ظاهر می‌شوند.

به گزارش سایت dotesports، اگراعلانی در توئیتر مبنی بر اینکه در حال حاضر نمی‌توان توئیت‌ها را بازیابی کرد، دریافت کردید؛ ابتدا باید Down Detector را بررسی کنید تا ببینید آیا کاربران دیگری هم همین خطا را گزارش می‌کنند یا خیر. در بیشتر موارد، هجوم زیادی از کاربرانی که مشکلات را در توئیتر گزارش می‌کنند، وجود خواهد داشت. این نوع قطعی معمولاً ظرف یک ساعت برطرف می‌شود، به این معنی که توئیت‌های شما باید قبل از اینکه متوجه شوید شروع به بازیابی خود کنند.

 رفع خطای توئیتر

کاربرانی که حتی زمانی که سرور‌ها به خوبی کار می‌کنند، با خطای «در حال حاضر نمی‌توانند توئیت‌ها را بازیابی کنند» مواجه می‌شوند، باید اتصال خودشان به اینترنت را بررسی کنند. همچنین، می‌توانند از اتصال دیگری استفاده کنند یا با ISP خود تماس بگیرند تا ببینند آیا آن‌ها می‌توانند هرگونه قطعی در شبکه را تشخیص دهند یا خیر.

با از کار افتادن سرور‌های توئیتر، سایر سرویس‌های مرتبط با آن، مانند Revue و Scroll نیز می‌توانند تا زمانی که سرور‌ها آنلاین نشدند، غیرقابل دسترسی باشند.


بیشتر بخوانید

  • نحوه استفاده از توئیتر بدون حساب کاربری

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا