اینترنت

مانیتور گیمینگ خمیده 34 اینچی QD-OLED الین ویر 1299 دلار قیمت خورد

مانیتور گیمینگ خمیده 34 اینچی QD-OLED الین ویر 1299 دلار قیمت خورد

شرکت الین ویر (Alienware) اواسط دی‌‌ماه از مانیتور گیمینگ 34 اینچی با پنل کوانتوم دات اولد ساخت سامسونگ رونمایی کرد، اما در زمان معرفی قیمت آن اعلام نشد. اکنون گفته می‌شود این مانیتور گیمینگ با قیمت 1299 دلار به فروش خواهد رسید.

گفتنی است مانیتور مذکور اولین در نوع خود است که با پنل QD-OLED سامسونگ عرضه می‌شود. الین ویر شرکت متعلق به دل مانیتور AW3423DW را در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد و قرار است بهار سال 1401 به بازار عرضه شود.

با وجودی که قیمت این مانیتور چندان پایین نیست، اما همچنان از برخی مانیتورهای اولد موجود در بازار ارزان‌تر است. به عنوان مثال، مانیتور 32 اینچی ال‌جی Ultrafine UHD OLED، اگرچه برای بازی ایده‌آل نیست، اما با قیمت 3999 دلار عرضه می‌شود.

همچنین مانیتور گیمینگ 55 اینچی OLED Alienware در حال حاضر با قیمتی معادل 2719 دلار در آمازون به فروش می‌رسد که برای اولین بار در سال 2019 با قیمت 3999 دلار عرضه شد. با وجودی که ابعاد نمایشگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما هنوز هم عرضه مانیتوری با فناوری QD-OLED با قیمت پایین‌تر از 2000 دلار قیمت پایینی محسوب می‌شود.

مانیتور

مشخصات مانیتور گیمینگ الین ویر

مانیتور جدید الین‌ ویر مجهز به پنل خمیده است و با توجه به فناوری QD-OLED، رنگ‌های جذابی تولید می‌کند و با انتشار نور آبی از طریق نقاط کوانتومی می‌تواند مقداری از نور آبی را بدون نیاز به فیلتر رنگی به قرمز و سبز تبدیل کند. نور آبی به این دلیل استفاده می‌شود که قوی‌ترین انرژی نوری را دارد. از آنجایی که نور فیلترهای رنگی را از دست نمی‌دهد، مانیتورهای QD-OLED روشنایی بیشتری در مقایسه با نمایشگرهایOLED نسل گذشته ارائه می‌کنند.

این مانیتور قادر به پشتیبانی 99.3 درصدی پوشش رنگی DCI-P3 و 149 درصدی گاموت رنگی sRGB است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور گیمینگ، مدت زمان پاسخگویی بسیار سریع آن است که برای گیمرها اهمیت دارد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا