بازی

آمار فروش Borderlands 3 به ۱۶ میلیون نسخه رسید

آمار فروش Borderlands 3 به ۱۶ میلیون نسخه رسید

باوجود انتقاداتی که از سوی برخی طرفداران به روایت داستانی، دیالوگ‌ها و جوانب دیگری از بازی Borderlands 3 وارد شده، این بازی همچنان سریع‌ترین رکورد آمار فروش را در میان بازی‌های Gearbox Software و 2K Games در اختیار دارد. شرکت Take-Two Interactive در گزارش جدید خود از نتایج سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۳ این شرکت تأیید کرده که بازی لوتر شوتر Borderlands 3 از آمار فروش ۱۶ میلیون واحدی عبورد کرده و مجموع فروش مجموعه بوردرلندز را نسبت به دوره‌ی سه‌ماهه قبلی ۲ میلیون افزایش داده است.

براین اساس گفته می‌شود که مجموعه‌ی Borderlands تاکنون ۷۷ میلیون بازی را به مخاطبان خود فروخته و باوجود موفقیت‌های Borderlands 3، این قسمت دوم از سری اصلی این مجموعه است که همچنان پرفروش‌ترین بازی 2K Games محسوب می‌شود. Borderlands 2 تاکنون ۲۷ میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش رسانده که یک میلیون واحد بیشتر از گزارش قبلی آن در ماه اوت است.

کاراکتر بازی Borderlands 3

باید دید که چه زمانی Gearbox در آینده مجددا به سری Borderlands بازخواهد گشت. به‌خصوص با موفیقت‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands انتظار می‌رود که این بازگشت در آینده نزدیک محقق شود. رندی پیکفورد، مدیرعامل Gearbox Entertainment اعلام کرده بود که اسپین آف جدید این مجموعه تمام انتظارات آن‌ها را برآورده کرده و چه از نظر منتقدان و چه از نظر اقتصادی برای آن‌ها یک موفقیت بوده است. وی در ادامه تأیید کرده که تجربیات آینده‌ی Gearbox هم‌اکنون در دست توسعه قرار داشته و هنوز مشخص نیست که منظور یک DLC جدید است یا اینکه صحبت از دنباله‌ی این مجموعه در میان است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا