بازی

یک میلیاردی شدن فیلم باربی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ

یک میلیاردی شدن فیلم باربی با بازی مارگو رابی و رایان
گاسلینگ

فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ موفق شد به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کند و رکورد پر فروش‌ترین فیلم ساخته شده توسط کارگردان‌های زن را دریافت کند.

مقاله‌ مرتبط:

  • بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ که منتظرشان هستیم | از باربی تا وانکا

فیلم Barbie پس از اینکه با تحسین منتقدان مواجه شد، حالا در سالن‌های سینما در حال حکمرانی است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم رکوردهای جدیدی را ثبت کرده است. فروش جهانی فیلم باربی رسما از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا به دومین فیلم در سال ۲۰۲۳ به اولین فیلم لایو اکشن در سال جاری میلادی با این فروش تبدیل شود. فیلم Barbie موفق شد در سومین آخر هفته اکرانش ۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۴ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروش کند و برای سومین هفته پیاپی صدرنشین گیشه آمریکا و جهانی باشد و همچنین فروش آن به ۱.۰۳ میلیارد دلار برسد.

فیلم باربی تاکنون بیش از ۴۵۹.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۷۲.۱ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش کرده است. همچنین فیلم باربی رسما به پر فروش‌ترین فیلم ساخته شده توسط یک کارگردان زن که به شکل مستقل آن را کارگردانی کرده، تبدیل شد که این رکورد پیش از این به فیلم Wonder Woman به کارگردانی پتی جنکینز تعلق داشت. انیمیشن Frozen با فروش ۱.۲۸ میلیارد دلار، انیمیشن Frozen 2 با فروش ۱.۴۵ میلیارد دلار و فیلم Captain Marvel با فروش ۱.۳ میلیارد دلار همچنان پر فروش‌ترین فیلم‌هایی هستند که توسط کارگردان‌های زن تولید شده‌اند، اما این آثار با همکاری یک کارگردان مرد ساخته و اکران شده‌اند.

رایان گاسلینگ در نقش کن در فیلم Barbie

مارگو رابی پیش از این وعده داده بود که فیلم Barbie به فروش یک میلیارد دلاری در گیشه جهانی دست پیدا خواهد کرد. بااین‌حال ساخت دنباله این فیلم هنوز قطعی نیست و بازیگران و کارگردان فیلم دارای قراردادی برای ساخت فیلم Barbie 2 نیستند. وظیفه کارگردانی فیلم باربی بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان تحسین شده آثاری چون فیلم Lady Bird و فیلم Little Women بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم Marriage Story، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Barbie را نیز بر عهده داشته است.

مارگو رابی در نقش باربی، رایان گاسلینگ در نقش کن، سیمو لیو، الکساندرا شیپ، کیت مک‌کینون، ویل فرل، اما مکی، آمریکا فررا، ایسا رای، مایکل سرا، جان سینا، هری نف، آریانا گرینبلات، کینگزلی بن ادیر، امرالد فنل، دوا لیپا، رئا پرلمان، شوتی گتوا، شارون رونی، اسکات ایوانز، آنا کروز کاین، کانر سوییندلز، ریتو آریا و جیمی دیمتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Barbie حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا