بازی

تاخیر عرضه Alan Wake 2 برای روبرو نشدن با انتشار Marvel’s Spider-Man 2 بوده است

تاخیر عرضه Alan Wake 2 برای روبرو نشدن با انتشار Marvel’s
Spider-Man 2 بوده است

به‌گفته سم لیک، رمدی تاریخ عرضه Alan Wake 2 را به تعویق انداخت تا تداخل زیادی با زمان انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 نداشته باشد.

شرکت رمدی اینترتینمنت اخیرا اعلام کرد زمان عرضه بازی Alan Wake 2 را به مدت ۱۰ روز به تعویق انداخته است تا از شلوغی برنامه انتشار بازی‌ها در اواسط ماه اکتبر دور شود. در همین راستا اخیرا سم لیک، نویسنده و کارگردان خلاق آلن ویک 2، در گفتگویی با IGN بار دیگر به‌دلیل این تأخیر اشاره کرد و توضیح داد که رمدی تمایل نداشت عرضه بازی با انتشار بازی‌های بزرگ دیگر به‌خصوص Marvel’s Spider-Man 2 تداخل داشته باشد. بازی آلن ویک 2 در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) امسال برنامه‌ریزی شده بود که تنها سه روز بعد از آن بازی انحصاری و موردانتظار Marvel’s Spider-Man 2 قرار است برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

سم لیک در این‌باره افزود: «ما به هفته‌های میانی اکتبر نگاه کردیم و تاریخ انتشار همه بازی‌های بزرگ و مهم به‌خصوص Marvel’s Spider-Man 2 را دیدیم. در ادامه احساس کردیم نیازی به عرضه محصول خود شانه به شانه این بازی‌ها نداریم و می‌توانیم آن را به چند روز بعد موکول کنیم».

زمانی‌که تاریخ عرضه آلن ویک 2 برای اولین‌بار در اوایل امسال تایید شد کایل رولی، کارگردان بازی، اعلام کرد رمدی در مورد بازی‌های متعددی که برای عرضه در اکتبر برنامه‌ریزی شده‌اند، نگرانی ندارد. علاوه‌بر Marvel’s Spider-Man 2 که در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) امسال روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود، بازی Super Mario Bros. Wonder در همان روز در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در همین حال بازی‌های بزرگ دیگری از جمله Forza Motorsport ،Sonic Superstars و Lords of the Fallen برای انتشار در اکتبر برنامه‌ریزی شده‌اند. از طرفی Assassin’s Creed Mirage پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) منتشر شود اما یوبیسافت تاریخ عرضه آن را یک هفته به جلو انداخت.

بازی آلن ویک 2 قرار است در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره اخبار جدید بازی آلن ویک 2 چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا