رمز ارز

کاردانو پله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح می کند

کاردانو پله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح می کند

کاردانو پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اظهار داشت که Cardano در ماموریت خود برای ایجاد یک اکوسیستم بلاک چینی غیرمتمرکز و فراگیر، گام‌های اساسی برداشته است.

هاسکینسون در ویدیوی پنج‌شنبه، ۲۵ می در کانال یوتیوب خود، به ‌روزرسانی‌ های پیشرفت پروژه خود اشاره کرد. او پیشرفت‌ های مهمی را که به تمرکززدایی بلا ‌رقیب این پلتفرم در فضای ارزهای دیجیتال کمک می‌ کند، تشریح کرد.

به نقل از zycrypto ، در ابتدا هاسکینسون در مورد پروژه CIP 1694 صحبت کرد. هدف این پروژه مهم ارائه روشی جدید برای اداره کاردانو است. در حال حاضر، اکثر تصمیمات مهم در مورد نحوه انجام کارها در شبکه توسط بنیاد Cardano و گروه کوچکی از مردم اخذ می شود. با این حال، هاسکینسون گفت با CIP 1694، افراد بیشتری از جامعه می‌ توانند اظهار نظر کنند و در تصمیم‌ گیری ها مشارکت داشته باشند.

وی به اینکه تیم پشت این پروژه سخت در تلاش برای ساخت و آزمایش آن بر روی نود ۸.۰ هستند، اشاره کرد. همچنین او افزود که این تیم قصد دارند به زودی نود ۸.۱ را منتشر کنند.

برای تشویق بیشتر مشارکت جامعه، هاسکینسون در مورد راه اندازی یک برنامه کمک هزینه و درخواست برای پیشنهاد  کاربران صحبت کرد. وی بیان کرد این طرح ‌ها فرصت‌ هایی را برای افراد و سازمان‌ های علاقه‌مند فراهم می‌ کند تا با توسعه ابزارها، زیرساخت‌ ها و مکانیسم‌ های پاسخگویی به اکوسیستم کاردانو کمک کنند. وی خاطرنشان کرد: جزئیات این برنامه ها در خرداد و تیرماه رونمایی می شود.

همکاری کاردانو با آزمایشگاه ادینبورگ

علاوه بر این، کارشناس اعلام کرد که Cardano با آزمایشگاه شاخص غیرمتمرکز دانشگاه ادینبورگ همکاری می کند. هدف آنها اندازه ‌گیری سطح تمرکززدایی پروژه در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت ‌کوین و اتریوم است. این همکاری بیشتر قصد دارد پیشرفت قابل توجه این ارز دیجیتال در تمرکززدایی را نشان دهد که با ساخت پروتکل های غیرمتمرکز همسو می شود.

او همچنین به پروژه‌های در حال انجام دیگر در اکوسیستم کاردانو اشاره کرد. این پروژه ها شامل پیشرفت در مکانیک نظیر به نظیر، پشتیبانی از امضا و توسعه برنامه منبع باز Hydra است. وی اذعان داشت که این تحولات بیشتر به سفر Cardano به سمت تمرکززدایی کمک می ‌کند.

طبق اخبار بیکینگ، چارلز هاسکینسون یک بار دیگر بر اهمیت تمرکز بر حرکت رو به جلو تاکید کرد. همانطور که کاردانو برای ورود به عصر ولتر آماده می ‌شود، شبکه می ‌تواند موجی از پروژه ‌ها و پیوستن افراد را پیش‌بینی کند. اینها همه بر رشد کلی آن و به خصوص ADA، نماد اصلی آن تأثیر مثبت خواهد داشت.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا