اینترنت

مشخصات فنی و رنگ‌بندی پوکو M4 پرو 5G پیش از عرضه به بازار فاش شد

مشخصات فنی و رنگ‌بندی پوکو M4 پرو 5G پیش از عرضه به بازار فاش شد

پوکو در تاریخ 15 فوریه سال جاری میلادی از اسمارت‌فون M4 پرو 5G در کشور هندوستان رونمایی خواهد کرد. امروز پیش از عرضه‌ این گوشی هوشمند، رسانه‌ MySmartPrice رنگ‌بندی، گزینه‌های پیکر‌ه‌بندی و همچنین مشخصات فنی این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

atramart mobile

گفته می‌شود که پوکو M4 پرو 5G در 3 نسخه و با حافظه‌های رم 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این حافظه‌ی ذخیره‌سازی این هندست معادل 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. براساس اعلام رسانه‌ فوق، اسمارت‌فون مذکور در 3 مدل رنگی متنوع روانه بازار خواهد شد.

هندست جدید شرکت پوکو با مدل‌های رنگی مشکی، زرد و آبی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این رنگ‌بندی در بازار‌های کشورهایی نظیر هند نیز قابل دسترس باشد. پوکو اخیرا از طریق انتشار پستی در حساب‌کاربری توئیتری خود تأیید کرد که این دستگاه در 3 رنگ‌آمیزی فوق‌ عرضه خواهد شد.

avang neterbit mobile

مشخصات فنی پوکو M4 پرو 5G

گفتنی است که با توجه به مشخصات فنی این اسمارت‌فون می‌توان اذعان کرد که پوکو M4 پرو 5G به‌عنوان جانشین پوکو M3 پرو روانه بازار خواهد شد. شایان به ذکر است که اسمارت‌فون پوکو M4 پرو 5G مجهز به چیپست دایمنسیتی 810 بوده و از فناوری شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات فنی و رنگ‌بندی پوکو M4 پرو 5G پیش از عرضه به بازار فاش شدنسخه‌ جهانی این اسمارت‌فون از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره‌مند خواهد شد. این نمایشگر از لایه محافظ گوریلا گلس 3 برخوردار بوده و با نرخ نو‌سازی 90 هرتزی عمل خواهد کرد. این دستگاه به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلو و یک ماژول دوربین دو‌گانه در پنل پشتی مجهز خواهد بود. ماژول دوربین پشتی این اسمارت‌فون متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه‌ای خواهد بود.

این گوشی هوشمند مجهز به حسگر اثر انگشت جانبی بوده و سیستم‌عامل اندروید 11 را اجرا خواهد کرد. علاوه بر موارد فوق، هندست جدید پوکو دارای بلندگو‌های استریو، درگاه USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا