اینترنت

پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب S8 و S8 اولترا سامسونگ در ایالات‌متحده متوقف شد!

پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب S8 و S8 اولترا سامسونگ در ایالات‌متحده متوقف شد!

مشتریان آمریکایی تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ در صورت تعلل در پیش‌سفارش مدل مورد نظر خود احتمالا برای ثبت سفارش و تحویل آن بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ محبوبیت سری جدید تبلت‌های پرچم‌دار اندرویدی خود را دست کم گرفته است. به‌دنبال معرفی مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی تب S8 در روز چهارشنبه گذشته و آغاز فرآیند پیش‌فروش در همان روز، حجم سفارشات ثبت شده برای دستگاه‌های گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 اولترا فراتر از انتظارات سامسونگ بوده است. در نتیجه غول کره‌ای ناچارا پیش‌فروش این 2 مدل در ایالات‌متحده را متوقف کرد.

atramart mobile

انجمن XDA با اشاره به محتوای کشف شده در وبسایت سامسونگ ادعا می‌کند که در حال حاضر ثبت پیش‌سفارش تنها برای یکی از 3 تبلت جدید یعنی گلکسی تب S8 پلاس امکان‌پذیر است. همچنین بر اساس اعلام این انجمن هنوز مشخص نیست که پیش‌فروش 2 مدل دیگر چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. سامسونگ با صدور بیانیه‌ای خطاب به انجمن XDA اعلام کرد: “ما بابت واکنش مشتریان خود به سری جدید گلکسی تب S8 واقعا هیجان‌زده هستیم. ما به‌دلیل تقاضای بسیار زیاد طی 48 ساعت گذشته، پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 اولترا در وبسایت Samsung.com را متوقف می‌کنیم. ما به منظور پاسخ‌گویی به هیجانات و تقاضای چشمگیر مصرف‌کنندگان با سرعتی بالا در حال تلاش هستیم. لطفا تا زمان انتشار اخبار جدیدتر منتظر بمانید.”

گلکسی تب S8 مجهز به یک نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 2560×1600 پیکسل است. از سوی دیگر گلکسی تب S8 پلاس از یک نمایشگر 12.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2800×1752 پیکسل استفاده می‌کند. نهایتا گلکسی تب S8 اولترا نیز به‌همراه یک نمایشگر غول‌پیکر 14.6 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2960×1848 پیکسل روانه بازار می‌شود.

avang neterbit mobile

پنل‌های مورد استفاده در هر 3 تبلت از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند. به لطف استفاده از پنل پشتی LTPS در هر 3 تبلت، نرخ نوسازی نمایشگر بر اساس محتوای در حال پخش روی آن به‌طور خودکار تنظیم شده و این موضوع به صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری کمک خواهد کرد.

پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب S8 و S8 اولترا سامسونگ در ایالات‌متحده متوقف شد!

تقاضای بالا موجب توقف پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 اولترا در ایالات‌متحده شد

هر 3 تبلت مجهز به تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 هستند. این تراشه دنباله‌ای از مدل قدرتمند سال گذشته یعنی اسنپ‌دراگون 888 به‌شمار می‌رود. سیستم تصویربرداری در هر 3 مدل مشابه یکدیگر بوده و شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق‌عریض 6 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تعبیه شده در هر 3 تبلت مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی است (البته گلکسی تب S8 اولترا مجهز به 2 سنسور 12 مگاپیکسلی در قسمت جلویی است). باتری‌های به‌کارگیری شده در مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا به‌ترتیب از ظرفیت 8000، 10090 و 11200 میلی‌آمپرساعتی برخوردار هستند. بعلاوه هر 3 دستگاه از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند.

مدل‌های گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 پلاس در 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند. گزینه‌های مربوط به پیکره‌بندی حافظه در گلکسی تب S8 اولترا نیز شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم + 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی هستند. همچنین ورژن 5G هر 3 تبلت نیز در بازار قابل دسترس خواهد بود.

در حال حاضر پیش‌فروش هر 3 دستگاه از طریق فروشگاه Best Buy ادامه دارد. بنابراین با وجود توقف پیش‌فروش گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 اولترا در وبسایت رسمی سامسونگ، مشتریان در صورت تمایل می‌توانند به فروشگاه آنلاین Best Buy مراجعه نمایند.

پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب S8 و S8 اولترا سامسونگ در ایالات‌متحده متوقف شد!

اگرچه از زمان بازگشایی مشاغل و مدارس، میزان تقاضا برای تبلت‌ها در بازار جهانی کاهش یافته است؛ اما سامسونگ کماکان به‌دنبال بهره‌برداری از بازار ضعیف تبلت‌های اندرویدی است. با این‌حال سامسونگ احتمالا در اواخر سال جاری میلادی با فشار بیش‌تری از سوی رقبای خود مواجه خواهد شد. تصاویر مربوط به یک پتنت ثبت شده در کشور ژاپن طی سال 2019 نشان‌دهنده تبلت پیکسلی شرکت گوگل مجهز به سیستم‌عامل اندروید، حواشی باریک در اطراف نمایشگر و رنگ‌‌آمیزی جالب هستند.

مهم‌تر از همه اینکه ریچ ماینر به‌عنوان مدیر فنی پروژه توسعه تبلت‌های اندرویدی گوگل فعالیت می‌کند. وی پیش‌تر در زمان توسعه سیستم‌عامل اندروید با اندی روبین همکاری می‌کرد. بر اساس گزارشات، مسئولیت توسعه تبلت‌های پیکسلی آینده نیز به آقای ماینر محول شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، تبلت پیکسلی آینده مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12L و تراشه جدید تنسور خواهد بود (اندروید 12L برای استفاده روی دستگاه‌های مجهز به نمایشگر بزرگ بهینه‌سازی شده است). تراشه تنسور پیش‌تر در پرچم‌داران پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو مورد استفاده قرار گرفته و اجرای برخی ترفندهای مرتبط با هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا