بازی

عبور Stranger Things 4 از رکورد ۱ میلیارد ساعت تماشا

عبور Stranger Things 4 از رکورد ۱ میلیارد ساعت تماشا

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، فصل چهارم سریال Stranger Things از شبکه‌ی نتفلیکس با عبور از یک میلیارد ساعت بازدید توسط تماشاگران به رکورد ویژه‌ای دست پیدا کرد. نتفلیکس با استناد به داده‌های داخلی خود اعلام کرده که بعد از پخش دو اپیزود پایانی سریال در تاریخ یکم ماه ژوئیه، مجموع زمان تماشای این فصل سریال Stranger Things در سراسر جهان از مرز یک میلیارد ساعت عبور کرده است. بنابراین چهارمین فصل سریال اتفاقات ناآشنا به اولین فصل هر سریال انگلیسی‌زبان تا امروز تبدیل می‌شود که به این رکورد دست پیدا می‌کند. به‌طور کلی تنها فصل یک Squid Game بود که قبلا چنین دستاوردی داشت.

Stranger Things 4 حالا ۱.۱۵ میلیارد ساعت توسط بینندگان تماشا شده است و این رکورد تنها در عرض ۲۸ روز به ثبت رسید. ۷ اپیزود اول سریال ۹۳۰.۳۲ میلیون ساعت از این آمار را به خود اختصاص داده و اپیزود ۸ و ۹ سریال نیز در مجموع ۲۲۱ میلیون ساعت تماش شدند. Squid Game که قبلا تنها سریال یک میلیارد ساعتی نتفلیکس محسوب می‌شد، در مدت زمان مشابه ۱.۶۵ میلیارد ساعت بازدید را به خود اختصاص داده بود. البته باتوجه‌به اینکه فصل ۴ سریال Stranger Things به‌صورت دو بخشی پخش شد، Stranger Things 4 هنوز بیش از سه هفته فرصت دارد تا این رکورد را بهبود ببخشد.

شخصیت های سریال Stranger Things 4

سریال Stranger Things در فصل پنجم به پایان خواهد رسید. علاوه‌براین به‌تازگی برادران دافر در مورد اسپین‌آف سریال Stranger Things صحبت کرده‌اند و گفتند که این اثر قرار است شدیدا متفاوت با انتظار طرفداران و نتفلیکس باشد. همچنین این اثر ظاهرا ارتباط خاصی با سریال اصلی ندارد و حتی دافرها می‌گویند می‌توان نام Stranger Things را از آن حذف کرد. مراحل توسعه‌ی آن سریال احتمالا پس از پایان ساخت سریال Stranger Things 5 آغاز خواهد شد.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل باور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.

در پایان نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا