تکنولوژی

تصاویر رندر گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ  فاش شد

تصاویر رندر گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ  فاش شد

گفته می‌شود که سامسونگ روی چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی گلکسی A۲۳، گلکسی A۳۳، گلکسی A۵۳ و گلکسی A۷۳ کار می‌کند. برخی از این گوشی‌ها احتمالاً در اواخر ماه جاری میلادی یا در ماه مارس معرفی می‌شوند. به‌گزارش گیزموچاینا، اطلاعات جدیدی توسط استیو همرستوفر و CollegeDunia، طراحی گلکسی A۲۳ را از تمام زوایا نشان می‌دهد. با توجه به رندرهای آن می‌توان گفت که طراحی آن شبیه به گوشی‌های سری گلکسی A سال گذشته خواهد بود.

طبق رندرها، گلکسی A۲۳ ۵G دارای صفحه‌نمایشی با بریدگی قطره ای برای میزبانی دوربین سلفی و لبه‌ی پایینی ضخیم است. این گوشی طراحی پشتی‌اش را از گوشی‌های گلکسی A۳۲ و A۵۲ و A۷۲ سال ۲۰۲۱ به‌ارث می‌برد. ابعاد گلکسی A۲۳ در حدود ۱۶۵٫۴ در ۷۷ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود که ضخامت آن با احتساب برآمدگی دوربین به ۱۰٫۳ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به رندر می‌توان دید که سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و پاور قرار گرفته که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. افزون‌براین، لبه بالایی آن، میکروفون و قسمت پایین جک ۳٫۵ میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و بلندگو تعبیه شده است. درگاه سیم‌کارت نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد.
مشخصات احتمالی گلکسی A۲۳ ۵G
گلکسی A۲۳ ۵G احتمالاً دارای صفحه‌نمایش در حدود ۶٫۶ اینچ خواهد بود. این گوشی در پنل پشت ظاهراً از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اس‌کی هاینیکس (SK Hynix) با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین ۵ مگاپیکسل فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری از سایر مشخصات این گوشی سامسونگ در دسترس نیست. انتظار می‌رود گلکسی A۳۲ در دو رنگ با پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی ۴G و ۵G عرضه شود.
46

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا