اینترنت

انفجار ب‌ام‌و M5 توسط یوتوبر روس؛ خصومت با خودروهای آلمانی ادامه دارد [تماشا کنید]

انفجار ب‌ام‌و M5 توسط یوتوبر روس؛ خصومت با خودروهای آلمانی ادامه دارد [تماشا کنید]

میخائیل لیتوین یک ولاگر روسی است که با تهیه کلیپ‌های جنجالی توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. این یوتیوبر جوان در اکتبر سال ۲۰۲۰ با تهیه کلیپی از آتش زدن یک دستگاه مرسدس AMG GT 63، مورد توجه بسیاری از رسانه های خودرویی و غیرخودرویی قرار گرفت. در آن مقطع وی خرابی‌های متعدد و عدم رسیدگی مناسب از سوی نمایندگی مرسدس بنز را دلیل کار عجیب خود عنوان کرده بود. در اقدامی مشابه، لیتوین این بار به سراغ یک دستگاه ب‌ام‌و M5 رفته و کلیپی سینمایی از منفجر کردن آن ساخته است.

ب‌ام‌و M5 قربانی جدید یوتیوبر جوان؛ خصومت روس‌ها با خودروهای آلمانی ادامه دارد

لیتوین نسخه Competition از M5 را برای کلیپ جنجالی خود برگزیده است. این خودرو ظاهرا مال خود لیتوین نبوده و به یکی از دوستان وی تعلق دارد. همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می‌توانید مشاهده نمایید، یوتیوبر جوان روسی سدان اسپرت آلمانی را به بیرون از شهر و یک محوطه آزاد منتقل کرده و با شلیک تیر آتشین آن را به هوا می‌فرستد.

درباره علت واقعی این اقدام بحث‌برانگیز توضیحاتی ارائه نشده، اما یکی از نشریات محلی تصادف رخ داده برای دیگر دوستان لیتوین را عامل محرک دانسته است. بر اساس گزارش این نشریه در نوامبر ۲۰۲۱ ولاگری با نام سعید گوبدنسکی پشت فرمان یک دستگاه ب‌ام‌و M4 Competition در مسکو تصادف کرده و در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

ب‌ام‌و M5 قربانی جدید یوتیوبر جوان؛ خصومت روس‌ها با خودروهای آلمانی ادامه دارد

در این حادثه یک نفر دیگر گوبدنسکی را همراهی می‌کرد که او هم پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. نشریه روسی می‌گوید میخائیل لیتوین برای گرامیداشت یاد دوستان خود اقدام به منفجر کردن ب‌ام‌و M5 Competition نموده است. امری که البته خیلی بعید به نظر رسیده و به احتمال زیاد با جذب فالوور ارتباط دارد تا تسکین دل جوان روس! چنانچه دوستان لیتوین خیلی برایش مهم بودند، می‌توانست به جای منفجر کردن سوپر سدان آلمانی آن را با قیمتی مناسب فروخته و عواید آن را به خانواده‌های آنها تقدیم کند.

ناگفته نماند میخائیل لیتوین سال قبل هم با کلیپ کوبیدن پورشه تایکان توربو به شیشه‌های نمایندگی، به خاطر اشتباه گرفتن پدال‌های گاز و ترمز به جدول ویدیوهای پربازدیدهای یوتیوب رفته بود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا