بازی

پخش تریلر جدید بازی Test Drive Unlimited Solar Crown

پخش تریلر جدید بازی Test Drive Unlimited Solar Crown

به‌تازگی رویداد Nacon Connect برگزار شد و شرکت Nacon یک تریلر جدید و کوتاه از بازی اتومبیل‌سواری Test Drive Unlimited Solar Crown را با عنوان Together We Drive منتشر کرد. این تریلر درحالی‌که هیچ بخشی از گیم‌پلی بازی را به نمایش نمی‌گذارد، اما اشاره‌هایی به اهداف و دیدگاه‌های KT Racing به‌عنوان استودیوی سازنده دارد.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown که در ابتدا برای عرضه در سپتامبر ۲۰۲۲ تنظیم شده بود، یک بار با تأخیر در زمان انتشار مواجه و به سال ۲۰۲۳ موکول شد. شرکت Nacon در آن زمان اظهار داشت که این تأخیر برای به حداکثر رساندن کیفیت نهایی بازی لازم بوده است.

Test Drive Unlimited Solar Crown اولین دنباله‌ی اصلی این سری از زمان انتشار Test Drive Unlimited 2 محسوب می‌شود. این اثر یک بازی ریسینگ جهان باز خواهد بود که دارای فهرستی از اتومبیل‌های رویایی، قابلیت سفارشی‌سازی و آواتارهای گوناگون است. به نظر می‌رسد کمپین بازی حول رقابت رانندگانی خواهد بود که برای دریافت Solar Crown یا تاج خورشیدی باید به رقابت با یکدیگر بپردازند. علاوه‌بر این امکان پیشرفت در رقابت‌های قهرمانی کلاسیک این سری نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشاهده‌ی تریلر در آپارات

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown برای عرضه روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا