فناوری

شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید

شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید

نت‌فیلیکس، یکی از شرکت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است که  در مجموع ۲۶۹.۶ میلیون مشترک دارد. آمریکای شمالی با حدود ۸۳ میلیون نفر، بزرگ‌ترین بازار این شرکت است.

این کنسرن در سال گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشت. 

به گزارش بیکینگ و به نق از دویچه وله، نتفلیکس در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد: «با بیش از دو نفر در هر خانوار به‌طور میانگین، بیش از نیم میلیارد نفر مخاطب داریم. هیچ شرکتی تا به حال برای موفقیت خود در این مقیاس بلندپروازانه برنامه‌ریزی نکرده است.»

اما چه چیز سبب شده است که نتفلیکس همچنان بعد از دوران کرونا هم در عرصه اشتراک‌گذاری فیلم در برابر رقیبانی چون اپل و آمازون همچنان یکه‌تاز میدان باشد؟

نتفلیکس طبق آمار بیش از یک میلیارد دلار سود بیشتری نسبت به سه ماهه مشابه سال ۲۰۲۳ کسب کرده و بنابراین درآمد این کنسرن کمی بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است.

یکی از عوامل به حداکثر رساندن درآمد این کنسرن از جمله کاهش شمار افرادی بوده است که گذرواژه‌های خود را در چندین خانواده به اشتراک می‌گذارند و همچنین افزایش تبلیغات باعث شده سهام نتفیلکس در بازار بورس سیر صعودی طی کند.

کنسرن نتفلیکس سال ۱۹۹۷ در شهر لسگاتس در ایالت کالیفرنیا پایه‌گذاری شد و حالا بر بزرگ‌ترین موج موفقیت خود در طول این چند دهه سوار است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا