فناوری

طراحی جدید منوی پیام‌های واتساپ/ عکس

طراحی جدید منوی پیام‌های واتساپ/ عکس

واتس اپ در حال حاضر روی چندین ویژگی جدید مانند کانال‌ها و قابلیت ویرایش پیام‌ها کار می‌کند. اکنون ویژگی در حال آزمایش جدیدی برای این سرویس پیام‌رسان مشاهده شده که منوی مربوط به پیام‌ها را متحول می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، منوی تازه طراحی شده پیام‌ها هم‌اکنون در مرحله آزمایش بتا قرار دارد، اما وب‌سایت WABetaInfo که جدیدترین اخبار مربوط به واتس اپ را ارائه می‌کند، چند اسکرین‌شات از آن به اشتراک گذاشته که ظاهر جدید این منو را نشان می‌دهد. در حال حاضر، زمانی که کاربران روی یک پیام ضربه می‌زنند و انگشت خود را نگه می‌دارند، چند ایموجی برای واکنش نشان داده می‌شود و گزینه‌هایی مانند حذف پیام و فوروارد در نوار بالای صفحه وجود دارند.

اما طبق تصویر ارائه شده از آخرین نسخه واتس اپ (v۲.۲۳.۱۱.۴)، هنگام انتخاب پیام‌ها با یک منوی کشویی مواجه خواهید شد. ظاهرا این منوی جدید شبیه به چیزی است که هم‌اکنون در نسخه iOS برنامه وجود دارد. در این نسخه، گزینه‌های حذف، فوروارد، ریپلای و Info در یک لیست کشویی قرار گرفته‌اند و ایموجی‌های مربوط به واکنش همچنان در بالای هر پیام ظاهر می‌شوند.

طراحی جدید منوی پیام‌های واتساپ/ عکس

منوی جدید پیام‌های واتس اپ هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و فقط آزمایش‌کنندگان نسخه بتا برنامه به آن دسترسی دارند. با این حال، این تغییر نشان می‌دهد که برنامه پیام‌رسان محبوب متا قصد دارد در تمام سیستم عامل‌ها از یک زبان طراحی مشترک استفاده کند. با این ویژگی، همچنین واتس‌اپ زبان طراحی برنامه خود را احیا می‌کند و برخی از ویژگی‌های مدرن را به کاربران ارائه می‌کند.

واتس‌اپ همچنین اخیراً در حال آزمایش ویژگی دیگری تحت عنوان Chat Lock بوده که سطح بیشتری از امنیت را به کاربران ارائه می‌کند. با این قابلیت، کاربران می‌توانند برخی مکالمات خود را به پوشه‌ای تحت عنوان Locked Chats منتقل کنند که با رمز عبور یا اثر انگشت باز می‌شود. همچنین نوتیفیکیشن‌های مربوط به چت‌های داخل این پوشه مخفی می‌شود.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا