بازی

Final Fantasy 7 Rebirth اجازه استفاده از ذخیره بازی قبلی را نمی‌دهد

Final Fantasy 7 Rebirth اجازه استفاده از ذخیره بازی قبلی را
نمی‌دهد

بازیکن‌ها در Final Fantasy VII Rebirth امکان استفاده از توانایی‌ها و لول خود در نسخه اول این سه‌گانه را نخواهند داشت.

نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy VII Rebirth، در گفتگویی با بلاگ پلی استیشن اعلام کرد بازیکن‌های ریمیک فاینال فانتزی 7 نمی‌توانند از فایل‌های ذخیره خود برای انتقال توانایی‌ها و سطح به دنباله‌ی آن استفاده کنند. بااین‌حال پاداش‌هایی برای این دسته از بازیکنان در نظر گرفته شده است.

هاماگوچی در این‌باره توضیح داد: «ما تایید کرده‌ایم پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 یک سه‌گانه خواهد بود و هر نسخه به‌تنهایی یک بازی مستقل به حساب می‌آید؛ به همین دلیل، متعادل‌سازی هر بازی به‌طور مستقل انجام می‌شود و لول و توانایی‌های بازیکن از یک بازی به بازی دیگر منتقل نخواهند شد. بااین‌حال، ما برای طرفدارهایی که بازی قبلی را تجربه کرده‌اند، پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که به آن‌ها امکان می‌دهد تجربه دنباله‌ را با موارد اضافه شروع کنند».

اسکوئر انیکس در جدیدترین تریلر Final Fantasy VII Rebirth اعلام کرد بازی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و حداقل به مدت سه ماه در انحصار این کنسول باقی خواهد ماند. بازیکن‌ها در این دنباله می‌توانند کنترل سفیروث را نیز به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی به‌دست بگیرند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار ریمیک فاینال فانتزی 7 را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا