اینترنت

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ رسما لغو شد

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ رسما لغو شد

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک)، بزرگترین رویداد فناوری کشور است که تا پیش از شیوع ویروس کرونا، هرساله با حضور دست‌اندرکاران حوزه فناوری و علاقمندان این حوزه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شد.

atramart mobile

سابق بر این، هرساله در این نمایشگاه، فعالان حوزه فناوری و استارت‌آپ‌ها حضور پیدا کرده و تکنولوژی‌های جدید عرصه کامپیوتر، اعم‌ از نرم‌افزار و سخت‌افزار را عرضه می‌کردند تا در عرصه بین‌المللی به رقابت بپردازند.

برگزاری این نمایشگاه در سال ۹۸ و ۹۹ به علت همه‌گیری کرونا، لغو شده بود اما از چند ماه پیش که روند واکسیناسیون در کشور ما سرعت گرفت و اوضاع اندکی بهتر شد، برگزارکنندگان نمایشگاه اعلام کردند که می‌توانیم امسال نمایشگاه را برگزار کنیم.

avang neterbit mobile

بنا بود که نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار شود اما متاسفانه با شیوع سویه جدید کرونا و قرمز شدن مجدد شهر تهران در رنگ‌بندی مربوط به کرونا، این نمایشگاه امسال هم لغو شد.

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران (نصر تهران) اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مقررات محدودکننده موجود، امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ در این ماه و تا پایان سال جاری وجود ندارد.

روابط عمومی این سازمان، در ادامه ضمن ابراز تاسف و عرض پوزش گفت: امیدواریم این ویروس منحوس هر چه زودتر ریشه‌کن شود و از همراهی همه عزیزان تشکر میکنیم؛ در ضمن تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰، از طریق وب‌سایت این نمایشگاه به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا