تکنولوژی

ایربادهای ردمی بادز 4 و 4 پرو رونمایی شد: حذف نویز و درایورهای 10 میلی‌متری

ایربادهای ردمی بادز 4 و 4 پرو رونمایی شد: حذف نویز و درایورهای 10 میلی‌متری

ردمی بادز 4 و بادز 4 پرو امروز با قیمتی مناسب در چین معرفی شدند. این دو ایرباد بی‌سیم بازاری را هدف قرار می‌دهند که محصولاتی مثل وان پلاس بادز Z2 و ریلمی بادز در آن حضور دارند. این دو دستگاه با درایورهای پویای 10 میلی‌متری صدای خوبی را به گوش کاربر می‌رسانند و از هوش مصنوعی بهره می‌برند.

ردمی بادز 4 و 4 پرو طراحی تو-گوشی دارند. مدل استاندارد جمع و جورتر است و در مدل پرو می‌توانیم دسته‌هایی شبیه ایرپاد اپل را ببینیم. هر دو دستگاه از کنترل‌های لمسی بهره می‌برند و هر دو با استاندارد IP54 از خود در برابر تعریق بدن محافظت می‌کنند.

ردمی بادز 4 پرو

حذف نویز در ردمی بادز 4 و 4 پرو

ایربادهای جدید ردمی به فناوری حذف نویز مجهز شده‌اند و از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. مدل پرو از صدای HiFi و استریوی مجازی هم بهره می‌برد. حذف نویز در مدل استاندارد تا 35 دسیبل و در مدل پرو تا 43 دسیبل عمل می‌کند. این دو دستگاه حالت شفافیت دوگانه هم دارند تا صدای محیط را به گوش کاربر برسانند.

ردمی بادز 4

ردمی 4 پرو با تاخیر 59 میلی‌ثانیه‌ای به درد کاربران حرفه‌ای می‌خورد. هر دو مدل از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند. عمر باتری ردمی 4 و 4 پرو به همراه کیس شارژر به ترتیب 30 و 36 ساعت اعلام شده است. هر دو دستگاه همچنین قادرند پس از باز کردن درب کیس شارژر به‌سرعت به موبایل وصل شوند.

ردمی بادز 4 با قیمت 29 دلار و ردمی 4 پرو با قیمت 55 دلار به بازار چین می‌روند. تاریخ عرضه این دو دستگاه 10 خرداد اعلام شده ولی فعلا حرفی از تاریخ جهانی آن‌ها به میان نیامده است. مدل معمولی این ایرباد در رنگ‌های سفید و آبی روشن و مدل پرو در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسند. شیائومی همچنین امروز از سری گوشی‌های ردمی نوت 11T پرو شامل مدل‌های پرو و پرو پلاس با پردازنده دیمنسیتی 8100 و همچنین دستبند هوشمند می بند 7 رونمایی کرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا