تکنولوژی

تبدیل آیپد به مک بوک به زودی امکان پذیر می شود

تبدیل آیپد به مک بوک به زودی امکان پذیر می شود

اپل در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای تبدیل بک آیپد به یک لپ تاپ مک بوک کرده است و حالا طبق پتنتی که از این شرکت به ثبت رسیده، به‌زودی این امر محقق خواهد شد.

اپل در این پتنت به یک مکانیسم کیبور لولایی اشاره کرده که می‌تواند از طریق آن به آیپد اجازه دهد تا مثل مک بوک پرو عمل کند. این کیبورد علاوه به قابلیت وصل شدن به آیپد قابلیت‌های هیجان‌انگیز دیگری نیز خواهد داشت.

آیپد

به نظر می‌رسید اپل این ایده استفاده از بک وسیله جانبی برای تبدیل آیپد به دستگاه مک را کنار گذاشته است، اما حالا با انتشار این پتنت مشخص شده است که امکان اجرایی شدن چنین ایده‌ای وجود دارد. این پتنت به یک صفحه کلید الکترومغناطیسی با یک لولا اشاره دارد که می‌تواند به حالت‌های مختلف به آیپد وصل بشود که از آن جمله می‌توان به حالت لپ تاپ و حالت نمایشگر اشاره کرد. در ضمن امکان وصل کردن ترک‌پد و نمایشگر لمسی نیز به آیپد وجود خواهد داشت.

آیپد

اپل در صورتی که بتواند این پتنت را اجرایی کند کار بسیار بزرگی خواهد کرد و مطمئنا کاربران نیز از این موضوع بسیار خوشحال خواهند شند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پتنت چه زمانی به مرحله عمل در می‌آید.

منبع: Gizmo

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا